Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Esti mesék Karácsonykor

2008.09.18. 15:05 koimbra 2 komment

December 25.-én mutatják be Adam Sandler főszereplésével a Bedtimes Stories filmet. Sandler rájön arra, hogy mikor mesél valamit, az valóra is válik. Karácsonykor tuti erre mennek majd a népek.
Remélhetőleg ez már jobb lesz, mint a Zohan, ami elég rossz volt.

Címkék: tv spot bedtime stories

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr44669222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poprocks · http://www.poprocks.blog.hu 2008.09.19. 19:27:15

Igen a csávó nagyon kapar visszafele. Pont vmelyik nap gondolkodtam azon, hogy vajon idén milyen karácsonyi filmekel lepnek meg minket..., semmi olyat nem akarok látni amiben télapó van!!!!

Repce Manó 2008.09.20. 01:12:15

Nekem speciel nagyon tetszett a Zohan, annál csak a Trópusi vihar volt szórakoztatóbb, persze kinek mi, lehet én vagyok izlésficamos, ma megvettem Lamberto Bava nagyszerű filmjét a Szörnycápát. :)
süti beállítások módosítása