Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Támadnak a franciák

2008.09.20. 02:21 koimbra 24 komment

A franciák is tudnak ha akarnak, bár az alábbi művek inkább elvont alkotások lesznek.

Dante 01: A végtelen űrben járunk a galaxis peremén, messze a jövőben. Új rab érkezik a szuperbiztos börtönhajóra és pszichiátriai kutatóállomásra, a Dante 01-re. Ő Saint Georges (Lambert Wilson), egy földönkívüliekkel vívott kemény összecsapás egyetlen túlélője, akit úgy tűnik démonok szálltak meg, és hatalmas belső erőkkel viaskodik. Azért küldték a börtönhajóra, mert állítólag megölte űrhajójának legénységét. Georges fokozatosan ráébred a benne lakó titokzatos erőre, amely egy idő múlva megfertőzi a Dante 01 többi szintén nagyon veszélyes lakóját is, rabokat és börtönőröket egyaránt, és elszabadul a pokol. Brutális felkelés tör ki, amely felforgatja ezt a rémisztő labirintusvilágot. A hajó mélyének túlvilági poklában mindenkinek szembe kell néznie a saját korlátaival, és meg kell küzdenie az odabenn lakó szörnyeteggel. Szeptember 23-tól kölcsönözhető

 

 

Eden Log - A titokzatos faj:Tolbiac (Clovis Cornillac – A kígyó, Asterix az Olimpián, A kaktusz) egy sötét barlangban tér magához. Nem tudja, hogy került ide, nem tudja, kinek a hullája fekszik mellette, csak azt tudja, hogy ha túl akarja élni ezt az egészet, akkor ki kell jutnia a felszínre. A barlang azonban csak első látásra tűnik elhagyatottnak. Hamarosan kiderül, hogy mások is vannak itt. Olyan lények, akikkel sehol sem találkozik szívesen az ember...Ez a film már megvásárolható, kölcsönözhető.


Chrysalis: 
jövőben játszódó történet, zsaru, nyomozás, high-tech dolgok. 2007-ben volt a bemutató, hozzánk még nem ért el.

 (A kritikustomeg oldalról másoltam be a filmek történetét)

Címkék: trailer poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr90671619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Francis W. Scott · http://franciswscott.eu 2008.09.20. 19:09:00

Európai filmekkel ismerkedni (vagy eleve csak hallani róluk) mindig üdítően hat rám, sokkal érdekesebbnek és értékesebbnek tartom ezeket, mint a Hollywood által kitermelt cukormázas taknyokat. Ez a Chrysalis nagyon érdekelne, nagy kár, hogy pont ez nem ért el hozzánk. Mondjuk a Dante 01 se lehet rossz, már a rövidke előzetesben is fel lehet fedezni néhány érdekes vallási utalást. Szó mi szó, ez egy nagyon érdekes post volt!:)

nyuszisz 2008.09.20. 19:19:14

Imádom a francia filmeket! Mondjuk scifi-t még nem láttam tőlük :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.09.20. 19:51:18

Az ötödik elem is francia sci-fi volt

rastabar 2008.09.20. 21:55:06

Meg az Alien 4 is :)

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2008.09.20. 21:58:06

ÉN A FRANCIA VÍGJÁTÉKOKAT BÍROM. AZON MINDÍG NAGYOKAT LEHET SZAKADNI A RÖHÖGÉSTŐL. AZ AMERIKAI VÍGJÁTÉK AZ MEG..... HA A FRANCIÁT UTÁNOZZA ESETLEG...

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.09.20. 22:28:33

Belenéztem egybe (Eden Log), és francia nyelvet vártam, de angol volt.

Mondjuk ez nem baj, mert legalább értettem, de a franciák eleve angolul csinálják ezeket a filmeket? Vagy ez már szinkronizálva van?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.09.20. 23:18:48

Én még nem láttam jó francia scifit.

De, az 5. elemet láttam. Az rossz francia scifi.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.09.20. 23:21:04

Ja, lehet fikázni az amcsi scifiket, de ez csak azt mutatja hogy csak a halivudot ismeritek... van ott is sok független vagy kisebb filmes cég, akik jókat csinálnak.

Martian (törölt) 2008.09.21. 00:24:47

"De, az 5. elemet láttam. Az rossz francia scifi."

Csak a rendező francia és az nem is rossz scifi, hanem egy remek, poénos paródia.
Sokkal eredetibb és kidolgozottabb, mint pl. az Ürgolyhók.
De tényleg, miért nem filmesítenek meg végre olyan remek könyveket, mint pl. Bestertől a Tigris, tigris!
Az óceán bármelyik partján...

Silverwol 2008.09.21. 00:45:12

Mindig orom, ha scifiket latok ajanlani, mindegy, h francia, vagy sem. Ritka jo scifi, nagyon ritka, szoval... meg meg MEG

es koszi a harom tippet :)

kosi 2008.09.21. 01:31:03

En a Chrysalis-t meg moziban lattam tavaly osszel, nem volt rossz :p
Dante-t is meg akartam nezni, de abbol csak CAM-os verziot talaltam, ami nezhetetlen volt, moziba meg epp nem tudtam elmenni akkor :(
A harmadikat meg tuti megszerzem valahonnan!!! :D

kosi 2008.09.21. 01:38:19

olle, mind3 bol mar kijott mostanra dvdrip!

gulliverfoyle 2008.09.21. 02:25:36

Martian: A Tigrisnek én is igencsak örülnék (a usernevem talán jelzi is;), pár éve felröppent hogy elkezdik megcsinálni, azóta nem tudom mi van vele, mindenesetre van saját adatlapja az imdb-n, de szerintem simán behalt a project... (www.imdb.com/title/tt0783588/)

Patkan 2008.09.21. 02:29:40

Nem klasszikus scifi, de az Elveszett Gyermekek Szigete nagyon jo film.

bati67 2008.09.21. 07:46:14

Sziasztok!

Karel Zeman-tól mikor jelennek meg DVD-k?

A magyarTV-ben már láttam egy filmjét. (azt hogyan lehetne újra megnézni?)

Üdv!

Attila

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2008.09.21. 10:01:37

Az 5. elem tényleg nem fracia. Hacsak Bruce Willis nem az. XD

FayeFaye 2008.09.21. 10:12:07

A Chrysalis csak elvontnak tunik, jo a kepi vilaga, de a sztori eleg sablonos es kiszamithato. Az Eden Log viszont rendesen elszallt, en csak a feleig birtam nezni. Bar tenyleg otletes, csak egy francia rendezo tud ennyi hangulatot kihozni egy kozonseges barkacsboltban 100 dollarert beszerezheto cuccokbol epitett diszletbol megfelelo megvilagitassal.

FayeFaye 2008.09.21. 10:18:37

Az Otodik Elem maximum a franciaknak nem eleg francia, de egy amerikai film soha nem tudna onmagat ilyen szellemesen kigunyolni mikozben teljesen eredetien nez ki. Meg azt is elnezem, hogy 'a szerelem mindent meggyogyit' amig mindenkit Jean-Paul Gaultier oltoztet.

Köbli Norbert (törölt) 2008.09.21. 10:20:00

az eden lognak meg a dante 01-nek ugyanaz volt a forgatókönyvírója.

egyébként hasonlítanak is egymásra: mindkettő low-budget, tarkovszkijra hajazó SF - és mindkettő borzalmasan szar.

franciaországban rádásul két héttel különbséggel mutatták be őket (2007 vége - 2008 eleje).

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.09.22. 14:17:47

Na, megnéztem mind a hármat, ha már így ajánlgattad őket.
A Chryralis érdekes volt, bár nem rajongok az ennyire üres, deszaturált jövőábrázolásért, és a sztori is egyszerű volt, de összességében nézhető és kellemes, szépen összerakott film.
A második a Dante 01 volt, hát az meglehetősen gyengécske darab, irracionálisan ostoba körítéssel, annyira lóg ki belőle a low-budget, hogy fáj. A színészi játék se egetverő, és akkor finom voltam, a végén pedig a tök érthetetlen kubrik-utánérzés... Szóval nem lettem rajongó!
Az Eden Log tetszett, mindenekfelett nagyon atmoszférikusra sikerült és bár valószínűleg erre se költöttek sokkal többet, mégse feszeng az ember miközben nézi. Tetszett, ahogy fokozatosan bontakozik ki a történet és a háttér, összességében azonban kicsit elnagyoltnak érzem a végét. Itt talán egy picit túl sokat bíztak a képzelőerőnkre, ami nekem a háttérrel kapcsolatban be is jött, de maga a sztori kicsit foghíjas volt, sok mindent jobb lett volna tisztábban megérteni, illetve némi motíváció mondjuk hasznos lett volna.

SzentGYuri 2008.10.12. 14:03:01

Ez a Dante 01 orbitálisan szar film volt... még a torrentre pazarolt időért is kár volt!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.10.12. 14:05:40

Időközben láttam én is őket, azaz a Dante01-et és az Eden logot nem sikerült végignéznem, mert szerintem is szar volt. A harmadik jól indul, de aztán végül az sem lett jó

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.11.05. 16:57:15

A dante 01 csak az első 10 percéig élvezhető, aztán nagyon ZS-kategóriás film lesz, az Eden Log mikor a zombis feelinget leszámítva az ötlet jó lett volna, ha nem az utolsó 10 percre hagyják a mondanivalót, ez is elég gyatra Tarkovszkij-es, bárgyú alkotás.
süti beállítások módosítása