Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Sean Bean kezébe veszi az igazságszolgáltatást

2008.09.23. 22:03 koimbra 3 komment

Angliában növekszik a korrupció, a rendőrésgben egyre kevésbé lehet megbízni, az emberek védtelennek érzik magukat. Danny Bryant (Sean Bean) visszatér az iraki katonáskodásból és kezébe veszi az igazságszolgltatást.

Outlaw előzetes

Címkék: trailer outlaw

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr99678324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gábbor 2008.09.24. 08:47:58

Ezt a filmet már úgy 1.5 éve le lehet tölteni... :) Én nem birtam végignézni, mert kézikamerás, és iszonyatosan rangatják össze vissza :(

Gringo 2008.09.24. 20:33:35

Én végignéztem, de nem egy nagy valami. Egyszer jó.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.10.12. 14:45:14

Túl vagyok rajta én is, nem tetszett nekem se. Az még hagyján hogy kézikamerás, de nem tudták izgalmassá tenni vagy érdekessé...
süti beállítások módosítása