Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Legenda vagyok folytatás

2008.09.25. 11:58 koimbra 3 komment

A Warner stúdió zöld utat adott a Legenda vagyok folytatásnak. A forgatókönyvet D.B. Weiss írja és a tervek szerint Will Smith (a főszereplő) és Francis Lawrence (a rendező) is visszatér.

A történet szerint az előzmény a vírus kiszabadulása előtti és utáni pár napok mutatná be, így Smith karaktere visszatérhet, aki a moziváltozatban meghalt, míg a dvd-n van egy alternatív befejezés, ahol életben maradt. A Legenda vagyok 584 millió dollárt termelt világszerte

Update: Így november 25.-én úgy néz ki a dolog, hogy mégse sequel, hanem prequel lesz.

Címkék: folytatás miújság legenda vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr27680786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThufirHawat 2008.09.25. 13:49:11

Fene tudja... Nem volt ez olyan nagy film. Egyszer láttam, de többet nem nézném meg. Will bácsi nem elég jó színész, hogy visszaadja a magánytól lassan becsavarodó zsenit. Akciófilmnek is gyenge, horrornak meg főleg.

Francis W. Scott · http://franciswscott.eu 2008.09.25. 15:33:23

Szerintem meg meglepően jó film volt, Will Smith végre játszott, nem is akárhogy, a történet meg nem az a sablonos akármi, amiből évente tizenkét tucatot legyártanak. Szóval én épp azért félek a folytatástól, mert ez így kerek egész volt, könnyen tönkretehetik a hangulatot...

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.09.25. 15:53:32

A végétől eltekintve (mindkettőtől) remek film volt. A folytatástól viszont én is félek.
süti beállítások módosítása