Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló

2008.10.08. 18:50 koimbra 5 komment

Holnaptól 6 új film a magyar mozikban, párat a Moziünnepen már meg lehetett tekinteni.

A házinyuszi (The House Bunny): Shelley betölti a 27-et és kirakják a Playboy-házból, egy véletlen folytán főiskolai kollégiumra keveredik, ahol kiokít néhány csajt.
Előzetes

Az ajánlat (The Proposition): 2005-ös western Guy Pearce és John Hurt főszereplésével. A sztoriban egy seriff letartóztat egy banditát és választás elé állítja: vagy elkapja a bátyját, aki útonálló vagy pedig meghal az öccse.

Kegyenc fegyenc (Big Stan): Stant elítélik csalásért, de csak 6 hónap múlva kell bevonulnia a börtönbe, ő pedig ki is használja az időt és A Mestertől önvédelmi leckéket vesz. Rob Schneider vígjátéka

Control: fekete-fehér angol-amerikai-ausztrál-japán életrajzi film Ian Curtis-ről

Zuhanás (The Fall): Roy Walker kaszkadőr, de mikor megsérül a kórházban köt ki, ahol egy fiatal lánynak mesél el egy hihetetlen történetet.
Előzetes

Törvénytelen (Outlaw): Sean Bean fegyvert ragad és kezébe veszi az igazságszolgáltatást.
Előzetes

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr87703792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.10.08. 18:53:14

Mikor még olvastam a filmbuzit, a 2006-os legjobb filmek összeállításnál a Proposition is szerepelt. Megszereztem és 2007-ben ez volt a legelső film, amit elkezdtem nézni. Nem jutottam a végére, rossz volt.

A Zuhanást a moziünnepen láttam, szép színes meg minden, de ez nem jött be, pedig szeretem a mesét.

A Kegyenc fegyencet is láttam szintén, arról várható néhány sor majd.

madelien 2008.10.09. 08:55:26

Ha neked nem jön be a Zuhanás, akkor lehet majd én írok róla pár sort, mert nekem az előzetes alapján tuti:)

Ági 2008.10.09. 10:19:35

Nekem bejött Az ajánlat, de nem az év filmje. :-)

FayeFaye 2008.10.09. 12:09:08

Vegre lattam tegnap a Zuhanast, de miutan evek ota vartam erre, nem meglepo modon persze csalodtam benne. Gyonyoruek a kepek, de sajnos hideg maradt, nem tudtam igazan torodni a mese a meseben szereploinek sorsaval, a kislany pedig kifejezetten idegesitett. Sajnos nem lett egy modern Munchhausen baro.:/
süti beállítások módosítása