Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

The Broken előzetes

2008.11.10. 20:07 koimbra 1 komment

Ez a kis horror az After Dark Horrorfest filmjei között szerepel, főszereplő Lena Headey. A történetben egy nő azt hiszi saját magát látja az utcán, ezért követi ezt a személyt a lakásába. (A poszter erre, trailer alább)

Címkék: trailer the broken

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr26762139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipca 2008.11.11. 09:47:33

Szeretem az After Darkos filmeket, és már erre a Brokenre is szemet vetettem a poszter alapján, de ez az előzetes szerintem elég gyengus volt. :S (Vagy csak én nem vagyok elég horroros hangulatban. :P) Arról meg nem is beszélve, hogy kicsit fura Sarah Connort ilyen filmben látni. :D
süti beállítások módosítása