Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Valami Amerika 2 előzetes

2008.11.19. 20:48 koimbra 6 komment

Ritkán készítenek folytatást itthon, általában csak a gyalázás megy a remake-ekkel (és a Macskafogó és a Vuk kettővel), a Valami Amerikához mégis készítettek egy második részt.

A történet szerint Alex (Szervét Tibor) után megy Amerikába Tamás, Ákos és András, hogy a pénzüket visszaszerezzék. Alex azonban rábeszéli őket, hogy készítsenek el egy színdarabot, amibe beszáll Bala is, aki a produkcióba lányát is benyomja. Lucia Brawley is feltűnik a filmben, aki a Lorában is játszott, mellette az előző rész szereplőgárdája is visszatér.


Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr86778491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida 2008.11.19. 21:06:25

Szégyen-nem szégyen, én még az első részt sem láttam.
A Bon-bon fantasztikus betétdala győzött meg arról, hogy nem kell ezt nekem megnéznem. Persze biztos akad akinek tetszik majd, ez (is). :)

geomayler 2008.11.19. 23:37:29

Szerintem zsír, nem gondoltam, hogy lesz olyan jó(nak néz ki), mint az 1., a végén az a zsarolás meg olyan, mint a Blöff.

lowfast · http://lowfast.blog.hu 2008.11.20. 06:24:50

Varga Zsuzsát remélem nem hagyják ki :P

y-mas 2008.11.20. 08:02:46

Armida, hallottad már a 2. rész betétdalát? A refrénje: Valami Amerika mééég!!
Nagyon kreatív, biztos sokat gondolkodtak rajta. :-)

Armida 2008.11.20. 09:13:08

Y-mas, még nem hallottam, de sztem addig jó nekem. :D

Desmond Wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2008.11.20. 14:54:05

Az első rész tetszett, így kíváncsi vagyok a folytatásra is. A betétdal meg nem lett valami jó.
süti beállítások módosítása