Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A 10 legrosszabb film, amit számítógépes játék alapján csinálták

2008.11.22. 02:39 koimbra 30 komment

Kivétel nélkül egyetértek az alább felsorolt filmekkel, ezek mindegyike elég rossz. Ahogy haladunk a Number One felé ne lepődjünk meg, ha többször halljuk Uwe Boll nevét.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr48781892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.11.22. 04:51:38

a doom nagyon jó kis disztroj film volt pedig.

spongebob 2008.11.22. 09:11:04

Ebből a tízből csak hármat láttam:Street Fighter;Doom;Wing Commander.
Az első kettő tényleg sz*r;mig a harmadik:fogjuk rá(talán egy másik rendezővel és jobb forgatókönyvvel egész jó film lehetett volna)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.22. 11:17:24

A Doom utolsó negyed órája jó volt, de sajnos addig épp az ellenkezője

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.11.22. 11:37:23

Sajna mindet láttam, a wing commander olyan pocsék nem volt, viszont a játékok nagy részével anno sokat gémeltem. :)

Dmg 2008.11.22. 11:49:10

Szerintem a Mortal 2 is gész jó volt.Mostani szemmel persze hogy gáz de nekem annak idején tetszett.
Doa pedig a jó csajok vereköednek miatt nézös volt :D.
Viszont a Super Marioból filmet csinálni?::D::D Kinek jutott ez az égbekiáltó baroms*g????

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.22. 12:09:21

Oh, a DOA viszont nekem tetszett, jó kis női verekedős agyatlanság volt.

lOc (a pasztafáriánus) 2008.11.22. 12:29:11

Hát igen. Uwe Boll nem csak a számítógépes játékokból készült legrosszabb filmek terén verhetetlen de szinte a legrosszabb filmek terén is.

Paleee 2008.11.22. 12:40:08

Jaj ugyan, Uwe Boll? Nézzétek meg, imdb-n az általa rendezett filmek pontszámait, a legmagasabb is csak 4.05 a 10-ből... most egy ilyen fazontól mit lehet várni? Egyébként sem értem, hogy akinek csak szar filmjei vannak, hogy rendezhet még mindig?

www.imdb.com/name/nm0093051/filmorate

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.11.22. 13:03:08

egyiket sem láttam, eszembe nem jutna ilyen szarságokra pazarolni az időm. kb. 2000 darabos, folyamtosan növekvő gyűjteményemben sincs egyetlen ilyen szarság. talán nem véletlenül. aki ilyen marhaságokra pazarolja az idejét, az meg is érdemli :)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.11.22. 13:21:56

Bukowszky, szerintem amíg nem látsz rossz filmet, ahogy te többször is leírod, "szarságot", addig nem tudod értékelni a jót sem.

pocsolya 2008.11.22. 13:26:19

A Super Mario Bros szerintem helyet kaphat a minden idők lerosszabb filmjei között is, nem csak ebben a kategóriában.

FayeFaye 2008.11.22. 13:41:21

Bar en egyik eredeti jatekkal sem jatszottam, de a Resident Evil szerintem nagyon jo kis zombi film volt (pedig amig fiu lakotarsaim voltak minden Milla Jovovich filmet meg kellett nezni tizszer), es a Doom is teljesen elvezheto film volt, a Rock nalam egy alapvetoen szeretheto figura. Uwe Bull azert rendezhet meg mindig, mert az egyik legmegbizhatobb szakmunkas Hollywoodban: mindig idore befejezi a forgatast, kis koltsegvetesbol dolgozik, igy sosem bukik rajta a studio, DVD-n pedig iszonyatos mennyisegeket kaszalnak ezek a filmek.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.11.22. 13:53:41

Lehet hogy az én gépemmel van a hiba, de én nem látom a listát.

Tiko 2008.11.22. 14:03:29

Max Payne mindenek alatt...

dfsdf 2008.11.22. 14:28:43

Uwe Boll LOL ésn szerződést sem kötnék vele nem hogy filmet forgasson .....

sosem értettem hogy lehet elbaszni egy jó témát

pl ott van a HP könyvnek kurva jó de a filmeket egyre jobban elbasszák
arra hivatkozva hogy így jobb lesz a film de végül is pont a legjobb részeket hagyják ki vágják ki .....

max payne: hát az intók jók voltak nagyon ütősek aztán a film hát...... ígyelbaszni valamit az már művészet

ezek sosem tanulnak egymáshibáiből sosem gondol arra hogy a filmet nem magának készíti hanem másoknak

load error 2008.11.22. 14:32:46

Nem véletlen, hogy a Valve például mindmáig nem járult hozzá egy Half-Life adaptációhoz.
Azt mondják, várják a megfelelő embert a megfelelő forgatókönyvvel.

DArchAngel 2008.11.22. 14:36:58

A Doom vicces film volt.
Főleg, amikor a végén a csávó "bekattan" és átvált a film FPS-be.
Na, azon fetrengve röhögtünk. :D

Gyulimali 2008.11.22. 14:40:17

És Postal, az hol van???
Bár, biztosan én vagyok elvetemült, de én azt szórakoztatónak találtam.

KenSentMe 2008.11.22. 14:42:24

Szerintem ez a "nem magának készíti a filmet, hanem másoknak" dolog ez hülyeség.. így keletkeznek a nullaforgatókönyves, nullakísérletezéssel gyártott tömegfilmek, tinifilmek, stb. .. a rendező igen is, magának készíti a filmet, esetleg egy kedves XY személynek, de mivel tehetséges és van ízlése, ezért az eredmény másoknak is tetszeni fog (akik így rálátnak a rendező egyéniségére, ami a másoknak való tetszelgésben sose jutott volna napvilágra.. kár, hogy az emberek többségének olyan az egyénisége, hogy azt eltitkolni a legszerencsésebb).

Kóczy · http://http:/koczy2.wordpress.com 2008.11.22. 14:51:34

Én majdnem minden filmet láttam, viszont sok esetben a játékhoz nem volt szerencsém (pl. Alone in the Dark, BloodRayne, Wing Commander), így azokat nem tudom összehasonlítani. (Bár a Wing Commander filmen is úgy nézett ki, mint egy videojáték)

Viszont nekem a Resident Evil, és a Mortal Kombat filmek tetszettek (az MK-ból jobbára az első) a DOA is bejött (főleg a csajok miatt :) ) A Street Fighter meg szerintem Van Damme egyik legjobb filmje volt.
A Doom-mal annyi gondom volt, hogy szerintem kicsit hasonlított a sztorija a Resident Evil filmhez.

egysegelem 2008.11.22. 14:54:49

Hat nem tudom, ha valaki csinalna 10 legjobb film listat az sem lenne ennel nagyon kulonb, en nem emlekszem egyetlen jo filmre sem, amit jatekbol keszult. Van nehany nagy koltsegvetesu kevesbe szar pl. Tomb Raider, de hat ezen filmek sem utnek meg semmifele valodi szinvonalat.

Pincehelyi 2008.11.22. 15:01:26

A Wing Commanderről azt kérdi a film, hogy tudott a játéksorozatot készítő rendező ilyen messzire eltévedni a játéktól? Hát, ez nem tűnik érvényes kérdésnek. Ha te készítenél egy játékot, és utána 9 év múlva egy filmet, ugyanúgy csinálnád? Ha igen, akkor nem te csináltad a játékot. A Resident Evil pedig nem Milla J. bája miatt maradt le szerencsére a tényleg elég gáz filmeket felsorakoztató listáról, hanem mert nem illik ezek közé. ;-)

load error 2008.11.22. 15:11:16

Ott kezdődik a gond, hogy ritka az a játék, ami olyan alapanyagot nyújt, ami filmen is megállja a helyét. Itt főleg akciójátékok szerepelnek, amelyeknél duplán probléma, a jön a szörny nyírd ki egy elég egyszerű paradigma.

Viszont ezek azok, melyek vannak olyan ismertek, hogy fel lehet rájuk építeni egy filmet.

Armida 2008.11.22. 22:40:11

Én meg voltam elégedve a Doomal, nincs azzal semmi probléma. Viszont ami abszolút viszi a pálmát nálam az az Ellenség a kapuknál- ami Call of Duty 2. Ja erről meg eszembe jut,Ryan közlegény megmentése. Meglehet hogy nem az egész film épül játékra, de az eleje, a hajós rész, az egy az egyben Medal of Honor- Allied Assault. :)

Vészmadár 2008.11.22. 23:47:48

Armida: te jó ég, ember, gondolkozz, mielőtt billentyűzethez nyúlsz! A Ryan közlegény megmentése 1998-as film, a MOH:AA meg kb 2002-es. Ja, Spielberg biztos időutazott kicsit, megnézte a játékot, majd visszajött, és leforgatta a film elejét? :-)
Arról nem is beszélve, hogy az Ellenség a kapuk előtt 2001-es, a COD2 meg jó négy év múlva jött ki.
Ehhh... tudod: ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna. :-)
A 10-es listával meg az a baj, hogy - mint minen ilyen lista - szubjektív. Nálam pl nem lenne rajta a Doom, a DOA, helyettük a Tomb Raider 2 bekerülne, de a Resident Evil 3 is. És csatlakozom: A Super Mario tényleg versenyezhet a világ legrosszabb filmje díjért - bár a Kisvuk komoly konkurrens:-)

Garott 2008.11.23. 01:24:22

A lista érdekes. A Doom-ot biztos, hogy a legrosszabb esetben is a 10. helyre raktam volna, mert az ha másban nem is technikában mindenképp jobb a többinél.
A DOA viszont hogy nincs a legrosszabb 3-ban azt nem tudom. Még csak minimális élvezhetőség sincs a harcokban, olyan mintha egy
Nunchakuzó majom csinálta volna a koeográfiákat. Egy-két német sorozatban több a realitásérzék mint ebben. Mindenki azt hozza fel, hogy "de jó csajok vannak benne". Ez lehet, de ettől még szar. Ha jó nőket akarok nézni, akkor nem egy verekedős játék átiratát nézem meg. A Mortalba is be tudtak rakni olyan nőt akiről el lehet képzelni, hogy tud harcolni. Erre ideraktak pár plázanőt, akik a hitelkártyájuk segítségével még a levegőben is irányt tudnak változtatni. Már sok filmet láttam, köztük sok rossz is akadt, de ez volt az egyetlen, amiben az volt az érzésem, hogy "A francba, tényleg erre pazaroltam el másfél órát az életemből".

Armida 2008.11.23. 13:29:07

Vészmadár, kösz a helyreigazítást, bár annak ellenére hogy tévedtem, nem kellett volna így lealázni.

virgogirl 2008.11.27. 10:28:01

A BloodRayne tényleg a legrosszabb film, amit valaha életemben láttam. Leírhatatlan :-)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.27. 10:40:51

Pedig szerintem még a Bloodrayne volt a legjobb munkája Bollnak:) Mondjuk a második rész már nézhetetlen
süti beállítások módosítása