Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A postás

2008.11.24. 17:24 koimbra 4 komment

Nagy bukta volt anno A postát, melynek főszereplője Kevin Costner volt. A nézők se kedvelték, a kritikusok meg aztán pláne. Lowfast küldött egy összefoglalót a filmhez. Köszönet érte.

 Egyszer olvastam egy ismertetőt egy mozifilm tartalmáról, valahogy így szólt:
"Travolta zoknija lyukas, de lábában a bugi."
Maga az ötlet természetesen, hogy filmek tartalmát pár mondatba tömörítsük, nem új.
Én rajzokba tömörítek most filmeket, ami szintén nagy múltú műfaj, elég csak visszagondolni a 80-as évek végének bugyuta filmképregényeire, amelynek köszönhetően én pl. előbb olvastam el a terminátort, mint láttam.
A Youtube is tele van hasonló szarokkal, szóval legyünk trendiek, és csapjunk a lecsóba, és remélhetőleg úgy csapjunk, hogy az kritikának éppúgy elfogadható legyen, mint kedvcsinálónak, tehát következzen a:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr26786248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida 2008.11.24. 19:47:34

Szép munka. :)
A Postás tényleg nem szólt ennél többről. Az egyik legrosszabb film amit valaha láttam.

nyuszisz 2008.11.24. 19:53:12

Tetszik ez a képregényszerű beszámoló, remélem lesz még ilyen.

atifarkas 2008.11.25. 18:14:09

Még sok ilyent!Nagyon jó!
süti beállítások módosítása