Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Linda Linda Linda

2008.12.03. 12:20 Armida Szólj hozzá!

 

Az egyik legunalmasabb  japán film amit valaha láttam.
Nézzük meg, hogy miért is? A középiskolai fesztiválra készülnek a lányok, és a performansz előtt három nappal kiszáll az énekes. Keresni kell hát valakit, aki beugró lesz. Megtalálják és próbálják kiképezni a feladatra, de baromi nehéz dolguk van, mert az új tag egy koreai cserediák. Kész. Sztori vége.
Az egyetlen aki dicséretet érdemel, az a főszereplő csaj (Bae Doona). Ő aztán nagyon ott volt a szeren, hogyan alakítsa az értetlent- talán sokat segített neki, hogy ő tényleg koreai. Aztán lássuk csak, ki van még itt, ja persze, igen, a Death Note-ból az a szemét Light által megölt Shiorit alakító Kashii Yuu. Csak azért vettem észre, mert a DN-ben emlékezetes volt, különben fel sem tűnt volna hogy ebben a filmben is játszik. Teljesen üres volt, még a Barátok közt bandzsa Tildája is Oscar-díjas alakítást produkál a lánynak ehhez az alakításához képest. Meglehet a karakter ezt igényli, bár nem hiszem, mert a többiek is ezen a szinten mozogtak. Ott volt például a teljesen szürke és észrevehetetlen Maeda Aki- a Battle Royal mindkét részében játszott. Az elsőben csak a faterjával- aki a kőkemény szadista tanárúr- beszélt telefonon, de a második részben már főszerepet kapott. Szóval ez a szerepe nem említésre méltó.
Olvastam máshol kritikákat a filmről, és a tube-os hozzászólásokat is végig böngésztem, hogy ez milyen cute movie, pedig én halálra untam magam rajta. Hogy akkor mégis miért néztem meg? Miért voltam olyan állat, hogy végig szenvedtem 114 percet? Megmutatom :
 


Itt a trailert láthatjátok. Elvontak bevállalhatják a filmet, és persze az ilyen elvetemült Ken'ichi fanok, mint én is. Nem mondom, volt két-három jelenet, amin mosolyogtam, de azon kívül zéró.

 

Ez pedig a film hivatalos oldala, ha esetleg valaki überfan: http://www.linda-movie.com/

Címkék: távolkeleti filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr35801339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása