Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Moon Child

2009.01.12. 19:51 Armida 4 komment

Agyam eldobom, komolyan. Általában úgy szoktam elkezdeni írni ide a Droidra, hogy beírom a gugliba a filmek címét és szemezgetek. Most is így kezdtem és amikor a szereplőkhöz értem leesett az állam. Tudtam én hogy a japánok nagyon jó bőrben vannak és nehéz megállapítani a valós korukat, de hogy ennyire mellélőjek, ilyen még nem fordult velem elő. Az egyik főszereplő fiú- akiről azt hittem hogy most lépte át élete második dekádját- majdnem negyven(!). Ejha, no akkor nézzük hogy kiről beszélek:
Takarai Hideto azaz Hyde

 A másik versenyző Gackt, aki nagyon vigyáz a privát életére és még azt sem tudjuk pontosan, melyik évben született, persze találgatások vannak, miszerint '73-as évjárat a srác. (Aki jól mozog zenei téren, azon belül is Visual Kei szinten, annak ismerős lehet a Malice Mizer, amiben Gackt régebben tevékenykedett)

Ők ketten a főszereplői a Moon Childnak, amit szerintem tényleg csak az elvetemült Hyde és Gackt fanok nézzenek meg, mert amúgy egy vicc az egész, de annak tökéletes.
A jövőben járunk,  egy vámpír ( akit a kor-álcamester Hyde alakít) magához vesz egy kisfiút (a szupertitkos születési idővel rendelkző Gackt személyében) és felneveli.
Ahogy múlnak az évek a kisfiú felnő, de Kei, a vámpír nem öregszik. Bandaháború, nevetséges leszámolások, értelmetlen öldöklés, drogozás, némi love story, és kész, sztori vége.
Az elején még azt hittem, lehet belőle valami, de a közepe felé olyan fordulatokat vett a történet, ami nagyon lehúzza az egész filmet.
Zeze Takahisa 2003-as filmje, csak és kizárólag überfanok nézzék meg, a többieknek nem fog tetszeni.

Itt a videója, tessék megtekinteni a szöszi fiút, ő lesz január 29-én 40 éves. Hihetetlen.

Címkék: távolkeleti filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr18873492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Faith_Gunn · http://shadowbox.blog.hu/ 2009.01.12. 22:07:45

Igen, amikor látom ezeket a 40 éves fiatalokat, akik nem csak kinézetben, hanem vitalitás, és erőnlét terén is a 20-at tapossák, akkor nagyon szeretnék én is Japán lenni :D

Nekem ez a kishölgy a kedvenc kortalan zenészem:
www.youtube.com/watch?v=eC994kQFJ2A

Kérdés: hány éves a kapitány?? :D

A film a címe alapján szimpatikus volt, de még nem szereztem be... nem is fogom. Köszi :)

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2009.01.12. 22:22:03

@Faith_Gunn: Őt én is ismerem, csak egy másik művésznéven: Tommy february6. A keserédes Paradise kiss animémnek az intróját énekelte. Bírom azt a számot. :)

www.youtube.com/watch?v=Mn3lJUVX3M8

Juj, nem akartam ám elvenni senki kedvét a Moon childtól, csak feltételeztem hogy nem fog tetszeni, kizárólag fanoknak.
Azt még elfelejtettem írni, hogy tubolható angolul, tölteni is lehet magyar felirattal, akit nagyon érdekel.

Faith_Gunn · http://shadowbox.blog.hu/ 2009.01.14. 20:34:56

@Armida: Igen, ismerem a teljes munkásságát :D
3 néven fut:
Tommy heavenly6
Tommy february6
Kawase Tomoko (Ez az eredeti neve, és így a "the brilliant green" énekese)

Mindegyik alteregó más személyiséget és stílust takar. Érdemes megismerni mindet, nagyon színes egyéniség :)

en.wikipedia.org/wiki/Kawase_Tomoko
süti beállítások módosítása