Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Tom Hanks a Vatikánnak segít

2009.02.11. 23:06 koimbra 6 komment

Az Angyalok és Démonok előzménye lesz a Da Vinci-kódnak. Langdon szimbólum prof (Tom Hanks) a Vatikánnak segít majd. Nem olvastam a könyvet, de valószínűleg jó pár rejtélyt kell megfejtenie mire az igazságra fény derül. Egy biztos, ez is megasiker lesz.

Címkék: trailer angyalok és démonok

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr41938014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2009.02.12. 00:11:27

nem olvastad a könyvet, mégis telitalálat az utolsó előtti mondat. :D Aki olvasta az majd érti jóól. ^^

Maga a könyv is sokkal akciódúsabb, mint a Davinci kód volt. -A trailert elnézve pedig a filmbe is sikerült átültetni az élményt.

[erősen várós]

Spawn85 2009.02.12. 02:17:54

Én olvastam a könyvet szerintem jó volt. (Én ezt előbb olvastam ráadásul, mint a Da Vinci-kódot)
Remélem jó lesz filmen, arra viszont kíváncsi vagyok, hogy mennyivel térnek el a könyvtől (ha eltérnek).
A Da Vinci-kód-nál például a film vége más volt egy kicsit, mint a könyvé.

1443t 2009.02.12. 09:23:31

Nem olvastam egyik könyvet sem (sajnos, de bepótolom). Ettől eltekintve nekem nagyon tetszett a Da Vinci-kód is. Ez talán még annál is izgalmasabbnak tűnik. Várom nagyon, nálam bent van a TOP 10-ben.

kaamir 2009.02.12. 09:23:51

A Da Vinci kód milyen jó altató volt - ez csak jobb lehet :)

FayeFaye 2009.02.12. 14:04:29

A Da Vinci Kod mint konyv letehetetlen volt, annak ellenere, hogy borzalmas. A Foucault-inga + heroin. A film viszont hihetetlenul vicces...szegeny jobb sorsra erdemes Paul Bettany...

Ez egyebkent nem elozmeny, attol fuggetlenul, hogy a konyv elobb irodott, nincs koztuk osszefugges, csak sima folytatas lesz, mint a Craig elotti Bondok...A nevem Bond, klasszika fiilologus.:) Egyebkent mi is csinalhatnank egy ilyent franchiset Leslie L. Lawrencbol.:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.02.12. 15:53:12

@FayeFaye: De szigorúan csak a régebbi regényeiből, a mostaniak olvashatatlanok.:)
süti beállítások módosítása