Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló

2009.02.12. 16:06 koimbra 2 komment

5 új filmet mutatnak be a magyar mozikban

A rózsaszín párduc 2 (The Pink Panther 2): Closeau felügyelő ismét nyomoz, méghozzá a világ legnagyobb tolvaja után.
Nekem tetszett az első rész, erre is elmegyek valamikor.
Előzetes
 

Elcserélt életek (Changeling): Clint Eastwood rendezésében készült dráma, a sztori szerint egy gyerek eltűnik és a rendőrség egy másikat juttat vissza az anyának, aki ezt szóvá is teszi, ezért elmegyógyintézetbe zárják.
Erre is el fogok menni a közeli jövőben.
Előzetes

Kilencedik mennyország (Wolke 9): német dráma, Inge 60 éves, 30 éves házas és boldogan él, aztán egy nap találkozik Karllal, aki viszont 76 éves és viszonyba keverednek egymással.

Marcela: színes/fekete fehér cser dokumentumfilm.

A látogató (The Visitor): New Yorkba utazik egy prof (Richard Jenkins), az ottani lakásában lel egy párt, akiket először kitessékel onnan, majd később összebarátkoznak.
Láttam a filmet, szerintem közepes, néha teljesen unalomba fullad. A Richard Jenkins által eljátszott szerepet pedig szerintem Tommy Lee Jones, Sean Connery, Gene Hackman, Morgan Freeman csuklóból kirázta volna, ezért nem értem az Oscar-jelölést sem.

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr51939244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sjbee 2009.02.12. 19:55:50

Hááát, én vitatkoznék a Visitor-ról veled, sztem Jenkins zseniális volt, igaz h nekem a film is 95%-os.

nyuszisz 2009.02.12. 21:28:38

A Changeling engem is érdekel, szerintem én is megnézem.
süti beállítások módosítása