Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Eddie Murphy, mint Richard Pryor

2009.02.27. 12:37 koimbra 2 komment

Beverly Hills-i zsaru, 48 óra, Az aranygyermek és még sorolhatnám azokat a filmeket, amelyben Eddie Murphy még megállta a helyét és vicces tudott lenni. Ezeknek az időknek vége és olyan alkotásokkal támad, mint a Norbit vagy Az üresfejű. A Beverly Hills-i zsaru harmadik részével megbicsaklott a karrierje és csak a Dr. Dolittle és a Bölcsek kövére vígjátékokkal tudott nagyobb sikereket elérni (100 milla felett hozott még az Oviapu iszonyat is). Szerintem a legutolsó vicces filmje a Fergeteges forgatás volt, ennek is egy évtizede már. 2007-ben sikerült még megvillannia a Dreamgirlsben, Oscarra is jelölték, sokak szerint esélye is volt a díjra, csakhát időközben kijött a Norbit, rossz nyelvek szerint ezért is nem landolt az ölébe a szobrocska. Van fény az alagút végén, ugyanis Murphy alakíthatja majd Richard Pryort a Richard Pryor: Is It Something I Said? életrajzi filmben, ennek rendezője Bill Condon, aki a forgatókönyvet és maga írta. Murphy és Condon a Dreamgirlsben is dolgozott együtt és általában jön pár elismerés/díj is egy halott személy megformálásáért.

Richard Pryor olyan filmekkel támadta a rekeszizmainkat, mint a Dutyi dili vagy a Vaklárma. A Harlemi éjszakákban együtt szerepelt Murphyvel.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr9969518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frank lucas (törölt) 2009.02.27. 14:23:40

kár ezért a színészért.nekem az egyik kedvenc filmem a beverly hills-i zsaru.kiadhatnák már dvd-én mert szerintem alap film.a harmadik része bár gyengébb az első kettőnél azért nekem tetszett.a 48 óra megint alap film akárcsak a harlemi éjszakák.a szerepcsere,életfogytig,fergeteges forgatás,showtime,két tűz között,amerikába jöttem... mind nagyon jó filmje.nem értem most miért nem tud ilyeneket csinálni?remélem egyszer még észhez tér.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.02.27. 14:24:33

bocsi, nagy OFF

de megmémeltelek, remélem vállalod :)

enszerintem.blog.hu/2009/02/27/mem_gem
süti beállítások módosítása