Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ennyi volt a Dr. House

2009.03.02. 15:39 koimbra 2 komment

Nem lőtték le a Dr. House-t, csupán csak én döntettem úgy, hogy nem folytatom. Az ötödik évad 14. része közben gondoltam vissza az első évadokra. Éppen nem adtak a környéken a mozik semmi olyasmit, ami érdekelt volna és a tékába sem volt benn semmi érdekfeszítő ezért vágtam bele a sorozatba. A többi orvosos-kórházas sorozathoz képest nem csak a dráma, hanem a humor is előtérbe keverült, egyes dumákon nagyokat lehetett nevetni vagy mosolyogni, hangulatos volt és újdongságnak számított, hogy  nem a megszokott fehér köpenyes dokit láthatjuk a főszerepben. Olykor azért nem csak a gyógyítással voltak elfoglalva, jött néhány érdekes történés is, gondolok itt arra, mikor az egyik befektető akart a kórházban főnökösködni vagy a David Morse által alakított nyomozó próbálta bekasztlizni House-t. Később pedig a csapat is lecserélődött és lehetett tippelgetni kik lesznek az új segédek. A sorozat viszont egyre jobban veszített az érdekességéből, House-on már elég ritka esetben lehet nevetgélni, az meg pláne nem érdekel, hogy a szereplők közül kik kavarnak, ilyen akad a többi kórházas sorozatban. Az ötödik évad első része sem volt már az igazi, de az ezt követő epizódók bizakodásra adtak okot, sajnos aztán megint leült a sorozat. Nekem a 14. rész volt az utolsó Dr. House, talán majd esetleg, egyszerűen már nem köt le, nem érdekes (jön a beteg, kap valami gyógyszert, az nem használ, máshogy kezelik, az sem jó, az utolsó két percben aztán kipattan House agyából a megoldás és mindenki boldog), már elmúlt az az érzés, mikor egyes epizódok után már néztem volna a következőt. Szép volt, jó volt, ellaposodott, köszönöm, ennyi.

 

Címkék: sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr72975314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geomayler 2009.03.03. 01:21:22

Én szerencsére csak az első két évadból láttam részeket, nem nyűttem el, de ezek szerint nem is fogom. :)

sajtosrolo · http://sajtosrolo.blogspot.com/ 2009.03.03. 14:51:57

Sosem szerettem igazán, de tizenhármaska környékén elegem lett, onnan nem nézem, és mostanra szinte már utálom. House karaktere is kevés ehhez.
süti beállítások módosítása