Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló

2009.03.05. 19:30 koimbra 5 komment

4 új film érkezett a magyar mozikba

Watchmen: Az Őrzők (Watchmen): Alan Moore kultikus képregénye alapján készült alkotás, a film egy alternatív világban játszódik, ahol léteznek a maszkos igazságosztók.
Láttam a filmet, véleménye: Nem volt rossz.
Előzetes

ezek után lezavartam még ezt is

Make it Happen: Dobd be magad (Make it Happen): Lauryn Kirk (Mary Elizabeth Winstead) táncos karriert szeretne befutni, jelentkezik egy tánciskolába, majd egy klubban kamatoztatja tehetségét.
Ebben a filmben Winstead kinézetén kívül semmi volt se jó, rossz zenék, a táncos jelenetek többsége is pocsék.
Poszter és előzetes

Hajrá boldogság (Happy-Go-Lucky): Poppy (Sally Hawkins) könnyen veszi az életet, a dolgokhoz való pozitív hozzállása megváltozatja néhány ember életét.

Largo Winch (Largo Winch): Largo Winch megörökli Nero Winch hatalmas vagyonát, amire másik is pályáznak.

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr47983730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2009.03.05. 21:54:56

Én is láttam ma a Watchmen-t, szerintem egész jó lett. Amennyire lehetett hűek maradtak a képregényhez, viszont ha minden igaz, akkor a film vége kicsit más. (Én még nem jutottam a képregény végére, úgyhogy ezt nem tudom igazából). Néhány dolog persze maradt ki a filmből, ami a képregényben benne van, de 160 percbe így sikerült összesűríteni.

A "Largo Winch"-re is kíváncsi vagyok. Anno a TV-sorozatot láttam belőle, az nekem tetszett.

nyuszisz 2009.03.05. 22:11:27

Nekem is tetszett a Watchmen, a képregényt nem olvastam, nincs összehasonlítási alapom, és nem tudok belekötni a filmbe, sokkal jobban tetszett, mint mondjuk a Fantasztikus négyes (valahogy ez jutott eszembe :)
éreztem a filmben, a képregényekre jellemző atmoszférát.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.03.05. 22:23:13

Egy társaság nem bírta végig a Watchment és eltávoztak róla.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2009.03.05. 22:28:58

Nekem tetszett a Watchmen. A fél hetes vetítésre ültem be. Alig voltak, de így legalább nyugodtan motyoghattam az orrom alá az elismerő megjegyzéseket.
Jól ismerem a képregényt mint műfajt, így a filmet 10-ből 8,5 pontra értékelem. :)

a8zoli 2011.08.21. 20:36:25

én most néztem csak meg a largo-t de nagyon teccet. pláne a zene.
süti beállítások módosítása