Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új Harry Potter 6 előzetes

2009.03.05. 22:16 koimbra 3 komment

Idén folytatódik Harry Potter kalandja, jön Voldemort és bekavar majd picit. Kicsit sötétebb hangvételűre vették a figurát, ki nem nézném belőle, hogy a film besorolása PG. Júliusban meglátjuk, hogy (szerintem eddigi legjobb) ötödik részt felül tudják e múlni az alkotók.

Címkék: trailer harry potter

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr5984241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2009.03.06. 10:57:21

Mindegyik részt megnézem, pedig már az elsőnél elvesztettem a fonalat. :)

Tipca 2009.03.06. 13:05:34

Az elsőben gyakorlatilag még semmi nem történt, hol vesztetted el a fonalat? :D
Ha egy kicsit is hasonlít a film a könyvhöz, simán kenterbe veri az ötöst (ami mellesleg az eddigi legjobb rész szerintem) :)

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2009.03.06. 13:53:49

@Tipca: én már csak ekkora balf@sz vagyok. :(
Amúgy már az sem volt világos, hogy Voldemort mit keresett egy másik ember hátában, vagy vmi ilyesmi dereng, aztán a másodikban már egy könyvbe volt zárva. Teljes káosz van nálam HP téren. De inkább nem erőltetem.
süti beállítások módosítása