Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Marley meg én

2009.03.17. 19:30 koimbra 7 komment

Nem írnék sokat róla, én ezen a filmen konkrétan elsírtam magam.

"Egy kutyának nem kell se luxuskocsi, se nagy ház, se drága ruhák, beéri egy útszélen lelt bottal, lehetsz gazdag vagy szegény, buta vagy okos, agyarfúrt vagy tökkelütött,a  kutyádnak mindegy. Ő csak szeretet kér és ad. "-mondja Owen Wilson a film végén (Az idézet nem pontos)

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr931007927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipca 2009.03.17. 20:07:23

És ez konkrétan mit jelent? Elsírtad magad, mert olyan megható, vagy elsírtad magad, olyan szar? Nem mindegy. :P Már csak azért kérdezem, mert eddig még nézős volt a film, de most elbizonytalanodtam. :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.03.17. 20:34:54

Azért mert rossz valami azon sose sírtam el magam:) Megható volt, tehát jó, nem is akarok hosszabban írni a filmről.
Egyébként a kutya teljesen úgy viselkedett, mint az én kutyám, csak az nagy, az enyém meg kicsi:) Kezdetben ő is szétkapta a lakást, bemászott az ágyba, megevett mindent és akár egész nap tudna enni:) Ezt azok fogják élvezni teljes mértékben akiknek van kutyájuk és nagyon szeretik.

Tipca 2009.03.17. 21:06:44

Nagyon jó! :) Akkor visszavettem a nézendők listájára.

nyuszisz 2009.03.17. 22:04:46

Azt hittem ez vígjáték lesz, a szereposztás miatt.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.03.17. 22:21:44

@nyuszisz: Az is, nagy része poénos, a vége felé vált már át dámaiba.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.03.18. 12:26:04

először azt hittem, ez valami gázos film lesz ez, aztán nagy megdöbbenésemre, teljesen rendben volt. nem nagy eresztés, de jó. s igaz, hogy leginkább azok érezhetik át, akiknek van valamilyen állatuk, kutyájuk, ugye...egyszer jó kis szórakozás volt, bár kiszámítható is, de hát ez van, pozit csalódás...

Fil 2009.05.03. 07:30:16

Tegnap láttam. Szerettünk volna végre végigröhögni egy délutánt, és a főszereplők miatt ettől a filmtől ezt vártuk. Volt nevetés is, de a vége persze sírás lett. Mégis, hosszú idő óta a legjobb film, amit láttam.
Aki szereti a kutyákat és/vagy a gyerekeket, netán nevel is mindkét "fajból" néhányat, semmiképp se hagyja ki! :-)
süti beállítások módosítása