Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

24: Csak én nem értem?

2009.04.23. 21:53 koimbra 3 komment

Azokhoz szólnék, akik nézik a 24. hetedik évadját és már látták a 18.-19. részt, a többieknek spoileres lesz.

A 18. epizód végén Almeida megöli Larry Mosst. Néztem egy nagyot, hogy mi van, de gondoltam ha adnak valami elfogadható magyarázatot arra miért tette mindezt, akkor mondom oké. Megtekintettem a 19. részt és nem történt ilyesmi. Valahogy nem vagyok kibékülve ezzel.

Szóval Almeida és Hodges is gyakorlatilag ugyanannak a szervezetnek dolgozik. Akkor viszont miért dolgozott eddig Bauerrel meg az FBI-osokkal Almeida? Miért mondta el, hogy megtámadják majd a Fehér Házat? 

Valaki adjon valami jó magyarázatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr81082865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Galak (törölt) 2009.04.24. 00:31:55

Almeidát egyetlen dolog vezérli:
hogy feltámassza Michelle üszkös hulláját vagy esetleg klónozza. Míg ezt a célt kergette szépen megzakkant és most nem tudja eldönteni hogy ő rossz-e vagy jó.

kadaj01 2009.04.24. 09:31:36

Ne legyél már ilyen türelmetlen! Szerintem a legutcsó rész végén Jack csak szimultálta a rosszullétet, hogy így megtudja, hogy melyik oldalon áll Almeida! Követni fogják, és szépen meg fogjuk tudni, hogy ki van a háttérben! Biztos vagyok benne, hogy mindenre van magyarázat!

Ez a Michelle feltámasztása agy klónozása pedig egy orbitális hülyeség!

VVega · https://debugme.eu/ 2009.04.24. 21:41:33

@kadaj01: pedig ez az egyetlen logikus válasz létezik :DDDD

Komolyra fordítva, ez a fordulat nekem sem tetszett. Műnek és erőltetettnek érzem.
süti beállítások módosítása