Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

5 darab kép a Transformers 2-ből

2009.05.18. 21:12 koimbra 4 komment

5 új kép érkezett a Transformers második részéhez, ezúttal semmi robbanás vagy akció, csak néhány szereplő és autók.

Címkék: képben transformers

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr281130319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ekoz 2009.05.19. 14:30:07

Uhh basszus, nem tudtam h te is kiraktad ezeket a képeket:) namindegy
(nem koppintani szerettem volna elhiheted)

Ekoz 2009.05.19. 14:31:56

uhh basszus, nem tudtam h te is felraktad ezeket a képeket:) namindegy
(nem koppintani szerettem volna elhiheted)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.05.19. 15:32:11

@Ekoz: Szerinted még hány filmes oldal rakja ki ezeket a képeket? Annyi hasonló blog, oldal van, mint a szemét:) És miért lenne lopás?

Ekoz 2009.05.19. 16:27:02

@koimbra: jójó persze igazad van:), csak pont kiraktam erre nézem már itt is itt van :D de persze és ez szar is mondjuk h általában mindenki ugyanonnan dobja fel a cuccokat bár ugye ezek a hivatalos dolgok és itt jelennek meg legelőbb, de néha szarul jön ki
süti beállítások módosítása