Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Fantom reboot

2009.06.09. 15:31 koimbra 6 komment

Tavaly decemberben jelentették be, hogy a Fantom nevezetű képregényhős ismét látható lesz a vásznakon. Azért írom, hogy ismét, mivel 1996-ban Billy Zane főszereplésével már készült egy film a Fantomról, de a produkció olyan gyengén hozott a kasszáknál, hogy a folytatás ötletét akkor el is vetették, ám most egy reboot gondolatával áltak elő.

Tim Boyle írja a forgatókönyvét a The Phantom Legacy címen futó produkciónak. Boyle elmondása szerint a forgatókönyv még nincs kész, de a stúdiónak és a producereknek is tetszenek az eddig leírtak, szóval folytatja az írást. Boyle szerint az év végén elkezdődhetnek a film előkészületei.

Azt még nem tudni ki fogja alakítani a Fantomot, Sam Worthington nevét emlegették a pletykák. Boyle elárulta, hogy Worthington a haverja, de még nem jött szóba a színész a főszerepre.

A SyFy csatorna időközben bejelentett egy Fantomról szóló tévéfilmet, ami egy teljesen különálló alkotás lesz, a mozis verzióval nem áll majd kapcsolatban.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr911174545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2009.06.09. 17:53:58

Arra emlékszem, hogy annyira nem jöttek be a Phantom képregények anno 15-18 éve, mert mind fekete-fehér volt, hmm a Billy Zane-s film rémlik picit, mintha náczik(?) lettek volna a főgenyák?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.06.09. 20:19:06

Láttam a filmet, de már nem emlékszem rá.

nyuszisz 2009.06.09. 20:31:24

nekem tetszettek a képregények gyerekkoromban, a 96-os film sajnos csalódás volt, a képregények izgalmasabbak voltak, jó alapanyag lehetne egy jobb filmhez.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.06.09. 20:32:47

@nyuszisz: Én is olvastam néhány képregényt, azt hiszem viszont csak egyet vettem meg.

nyuszisz 2009.06.09. 20:46:27

@koimbra: venni én sem vettem, akkor még gyerek voltam és ezt a sorozatot kaptam a szüleimtől, meg a pókembert és még néhány mást, amiket szerettem.

Spawn85 2009.06.10. 09:08:08

@Tom Keller:
Nácik nem voltak a Billy Zane-féle Fantom-ban. A történet 4 db mágikus erővel bíró koponya körül forgott, amiket egy gátlástalan üzletember (Treat Williams játszotta) meg akart kaparintani. A Fantom feladata ennek megakadályozása volt.
Szerintem egyébként egynek simán elment ez a film is.
süti beállítások módosítása