Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Rourke a Vasember 2-ben

2009.06.10. 10:22 koimbra 6 komment

Mickey Rourke alakítja a Vasember 2-ben Robert Downey Jr, azaz Tony Stark ellenfelét. Rourke alakítja Ivan Vankot, aki Whiplash néven keseríti meg Stark életét. Abban biztos vagyok, eléggé látványosak lesznek az összecsapások, de ez a felszerelés valahogy olyan semmilyen, én azt hittem, hogy Rourke is egy Vasemberéhez hasonló páncélban fog feszíteni.

Címkék: képben vasember2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr201176245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a8zoli 2009.06.10. 11:32:08

eggyenlőte ez nem vmi nagy szám sztem se. de ott az energia ketyere rajta középne. ez a háttér olyan mint vmi versenypálya lenne .

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.06.10. 12:28:53

Azért egyetlen kép alapján ne húzzuk le a filmet előre, ne feledkezzünk meg a varázsszóról: CGI. :)
Whiplash-nek nagyon hasonló öltözéke van pedig, meg van a két ostor is, de hogy ez nem a végleges az már tuti.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.06.10. 12:41:27

@ForgerON: Tudom én, hogy nem szabad egy kép alapján ítélni és biztos szét fog szakadni a vászon a két figura küzdelmétől:)

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.06.10. 13:04:34

Ennél jobban lö sem írhattad volna. :))) Vagy ha más nem, majd mi szaggatjuk széjjel a vásznat, ha elkúrják a filmet. =)

frmn 2009.06.10. 14:25:32

Mármint Whiplash

Norubi 2009.06.11. 09:16:53

Én úgy tudom, hogy a Crimson Dynamo nevű ellenfél is benne lesz a filmben. Az biztató.

Egy kép az illetőről:
www.marvunapp.com/Appendix3/crimsondynamogennady1.jpg
süti beállítások módosítása