Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Cameron: Na majd én megmutatom hogyan is kell ezt csinálni

2009.07.30. 16:26 koimbra Szólj hozzá!

A filmbuzik, filmrajongók döntő többsége izgatottan várja már az Avatart és mindenki szeretne már egy jófajta teasert látni belőle. Őszintén megmondom, engem valahogy nem igazán izgat a dolog, persze érdekel, de már régen is befürödtem azzal, hogy rohadtul vártam egy produkciót, aztán pedig csalódás lett a vége. Majd lehet dobálózni a nagy szavakkal, ha végre elénk kerül az Avatar. Egy dologban viszont biztos vagyok, a látvány láttán állunk a földön fog koppanni, ez valakinek elég lesz, de ez nem visz el a hátán egy több, mint két órás alkotást.

 

Címkék: avatar képben

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr121277918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása