Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

1 előzetes

2009.09.04. 16:48 koimbra 4 komment

Pater Sparrow rendezte az 1-et, a film alapjául Stanislaw Lem Az emberiség egy perce novellája szolgált. A történetben egy könyvesboltan az összes könyv átváltozik egy olyan könyvvé, amely bemutatja, hogy mi történik az emberiséggel egy perc alatt. Megjelenik a paranormális ügyekkel foglalkozó ügyosztály sztárnyomozója, Phil Pitch (Mucsi Zoltán) és vizsgálódni kezd vizsgálódni kezd. Pitch szeretne reális magarázot találni az esetre, de azt végül nem sikerül megmagyaráznia, ezért az álmaiban keresi tovább a megoldást.

A régebbi trailer

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr281360249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a8zoli 2009.09.04. 20:05:06

ebből én csak annyit vettem ki hogy agyament baromság az egész....:S

Tipca 2009.09.04. 20:12:23

én ennek a filmnek a sztoriját még mindig nem értem. a leírást még so-so, de hogy az előzetesből semmit nem tudtam kivenni, az tuti. mondjuk ennek ellenére - vagy talán épp ezért - érdekel.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.09.06. 08:57:22

Mácsai Pálnak is örülök, meg fogom nézni. De kiaza Pater Sparrow???
süti beállítások módosítása