Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ahol a vad karakterposzterek várnak

2009.09.11. 09:49 koimbra 5 komment

Október 16.-án mutatják be Spike Jonze fantasy filmjét, a produkció Maurice Sendak gyerekkönyve alapján készül. A sztori szerint egy gyerek saját világot képzel el magának, ahol ő a király. Az alkotás címe Ahol a vadak várnak, előzetes itt nézhető meg.

 

 

 
Címkék: poszter where the wild things are

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr861374623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.09.11. 09:55:01

Nem tetszik. Ha egy ilyen szörnyet megláttam volna kiskoromban, tutira összebrunyáltam volna magam.
De már felnőtt vagyok most már nem találom őket annyira félelmetesnek, mert sokkal bátrabb lettem, de még így is.

Seraphin 2009.09.11. 11:27:17

Túl nagy az amerikai hype-ja a filmnek, nem tudom szeretni. A plüssnek öltözött koronás kisgyerek pedig taszítóan álművészi.

Shyllard 2009.09.11. 20:00:48

Elvileg ez egy gyerekfilm lesz, nem? De én is ugyanúgy érzek ezek az izék iránt, mint Rorschach. Kiskoromban tuti beszartam volna tőlük.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.09.11. 20:24:05

@Shyllard: Inkább fantasy, van néhány felnőtt, aki várja a filmet.

ghavin 2009.09.13. 11:44:57

Egy kis köcsög szőrös izékkel mókázik az erdőben. Az álművészi pedofília új értelmet nyert.
süti beállítások módosítása