Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Sok nézőt vonzott a Moziünnep

2009.09.24. 15:02 koimbra 3 komment

Idén hatodik alkalommal rendezték meg a Moziünnepet, a hivatalos honlapon megtalálható info szerint 41 város 98 mozijában több, mint 200 filmet nézhettek meg a nézők maximum 550 Ft-os jegyár mellett. 4 nap alatt négyszázezer jegyet adtak el, ami megegyezik a tavalyival. A budapesti Palace Westendbe mentek el a legtöbben, 40 ezer néző mozizott itt a négy nap alatt, a Cinema City Arénában pedig 35 ezren tették tiszteletüket. A Moziünnepen a legtöbben a Becstelen briganty, Hajsza a föld alatt és a Rágcsávók filmeket nézték a legtöbben.

Megemlíteném, nekem úgy rémlik tavaly a szolnoki Cinemacity egy új filmet se vetített, hanem az előző heti alkotásokat nyomatta, idén pedig behozta a Bunyót, ami már pár hete megy a mozikban és a Gyors meló francia akciófilmet, amelynek már az előzetese sem ígért semmi jót. De legalább megnéztem végre a Közellenségeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr81404220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puncskocka 2009.09.24. 17:08:45

Ez a legjobb rendezvény!!! Most is végig ültem vagy 6 filmet! Imádom!

Repce Manó 2009.09.25. 14:08:01

Maximum 550 Ft, nálunk speciel 500 Ft volt a jegy, de a Művészmoziban 450-ért láttam Az utolsó ház balra c. filmet, kár, hogy összesen 12 néző volt 3 előadáson. A Becstelen brigantyk-at pedig valami miatt a legkisebb (84 férőhelyes) teremben nyomták a plázában, nem is csoda, hogy szombaton 1-kor már nem volt jegy az este 8 órási előadásra, csak a 22:45-re, de az is elfogyott hamar.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.09.25. 14:42:40

@Repce Manó: Én is elmentem volna sok filmre, de nekem ez a mozival kivan a pittyem. Valaki jó lenne ha benyitna még egy mozit
süti beállítások módosítása