Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Matt Damon kiborul

2009.09.26. 12:58 koimbra 11 komment

A Törtetők forgatásán Matt Damon lehetőséget kapott, hogy leforgasson egy közérdekű bejelentést, amely az ő One By One jótékonysági programját reklámozná. Adrien Grenier önként vállalta, hogy szerepel a videóban, de Damon felhúzza magát rendesen, mivel nem tetszik neki, ahogyan a színész előadja a szöveget. Damon eléggé kiakad, felmegy benne a pumpa, biztos bal lábbal kelt fel. Jeremy Piven próbálja nyugtatni, de ezzel csak rosszabb lesz a helyzet.

>

Emlékeztek még, hogy pár hónnap ezelőtt kikerült az a hanganyag a netre, amiben Christian Bale ordibált a Terminátor forgatásán? Másnapra pedig pár volt belőle remix, készítettk pólót és ki is figurázták néhány showműsorban. Bale ezután bocsánatot kért a médiában is. Vajon ezen videó után Damonról is jönnek majd ilyen mixek, meg ruhadarbok? Mondjuk ilyen feliratú bögrére befizetnék én is:) Matt Damon és én szupersztárok vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr311408441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2009.09.26. 13:36:45

Jó kis kiborulás, de sztem nem ér fel Bale-ével :D

Real013GSF 2009.09.26. 16:31:47

Ők is csak emberek, de amilyen béna volt a színész, én is kiakadtam volna:D Még ha önként vállalta is.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.09.26. 18:30:22

Na jó, de még ha béna volt, akkor se kell így kiakadni meg így beszélni, hogy Ő egy hatalmas szupersztár:)

t o r z b o r z 2009.09.26. 19:49:05

Ja, remélem Dráma és Teknőc elintézik ezt a senkiházit.

Drakeamarth 2009.09.26. 19:51:44

Mindenkinek lehet rossz napja. A sztároknak azért rossz, mert nekik ezt meg is örökítik.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.09.26. 20:43:52

Most én értettem félre vagy ti? Én úgy értettem, hogy először a srác mondja neki, hogy "persze, mert Te egy szupersztár vagy...", és erre válaszol a Matt Damon úgy, hogy " Én szupersztár...Én szupersztár...B@szd meg..." Tehát nem ő mondja először, de mindegy, ez a csóka sosem volt a kedvencem, egy hólyag:)

sjbee 2009.09.26. 21:01:34

sztem megrendezett, de mind1 is különben

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.09.27. 02:37:46

@Krizzta: Én legjobban Damon hangját hallottam, az volt felerősítve leginkább.:)
@sjbee: Elsőre nekem is annak tűnt, azt hittem, hogy poén és a végén majd elröhögik vagy ilyesmi, hiszen mintha benne lett volna a Bale-es duma, a fucking distructing, meg I'm a professional helyett I'm a big superstar volt. De megint megnéztem és már közel sem tűnt olyan humorosnak.

Pangalactic · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/350-skoda 2009.09.27. 13:00:57

ezt a barmot... kicsit el van szállva a gyerek. ez mindigis érezhető volt rajta amúgy...

busoka 2009.09.28. 11:29:10

ki tudja hányadszorra nem tudta azt az öt sort elpampogni... Pivenen is látszik, h nagyon ideges, lehet, h Damon már a 16. elbénázás után akadt ki
süti beállítások módosítása