Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Tele van Laurával a...hócipőm

2009.10.03. 11:16 koimbra 9 komment

Jó szokásomhoz híven megint volt moziban. Megszokhatta már mindenki, hogy a film előtt levetítenek egy jó 10 perces (vagy több?) reklámblokkot. Rendben, tegyék, nem is érdekel, legalább a sok embernek látszó élőlény még gyorsan megbeszéli az ügyes-bajos dolgait a film előtt. De ha már reklámoznak, akkor azt tegyék úgy, hogy új dolgokat mutatnak, bizonyos időszakonként a régi hírdetés helyett jön új, majd mikor az is kifutott megint jön egy másik promóciós videó. A Sport szeletes  Laurás (vagy Laudás?) reklám viszont már olyan, mintha egy évezrede menne a filmek előtt. Már első pillantásra is csak egy gyenge közepes volt, többszöri megtekintésre pedig már határozottan rossznak találtam. Minden mozivetítés előtt leadják ezt a reklámot. Szerződése van a Sport szeletnek a mozikkal, hogy több évig ezt kell vetíteniük, vagy mi van? Találjanak már ki valami mást és mutogassák inkább azt, mert ez már idegesítő. Ha esetleg csokit vásárolnák és kezembe kerülne a Sport szelet, akkor inkább visszateszem az amúgy egyébként finom csokit, mert Nekem egyből a Laudás reklám ugrana be, már rohadtul elegem van már belőle, hogy mindig ezt kell lesni a mozifilm előtt.

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr831424640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.10.03. 14:35:56

De milyen jól fog a Lauda-reklám mutatni az Elm utca-remake előtt!!! Szvsz, már azt promózzák... :D

Szerintem, már előre nem szeretted a filmet, amit nézni akartál...:D

halamadrid 2009.10.03. 14:37:21

őőőőőőőőőőőő, csak én nem értem? melyik az a laudás? nem laura? sztem kevés tévét nézek/túl ritkán járok moziba

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.03. 15:05:10

Lauda az:) De nem ennél az egynél fordult elő ez a reklám, minden film előtt leadják.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.03. 15:08:19

http://video.xfree.hu/?n=pancsa5|fc384fcc179369b8c7a7ab6fafa35fd4
ez az a reklám, én Laudát értek mindig:D De felőlem lehet Laura is, a lényeg, hogy már idegesítő mindig ugyanazt látni a filmek előtt.

Shyllard 2009.10.03. 19:33:42

@koimbra: Laurát mond, még ki is van írva :D Amúgy tényleg nagyon idegesítő reklám, kitalálhatnának valami újat. Mongyuk csinálhatnának abból a nigger csáveszből spin-offokat :D

halamadrid 2009.10.03. 22:41:40

@koimbra: értem. vagy már nem is értem. mit is kellett érteni? na majd holnap kiderül :D

Repce Manó 2009.10.03. 23:04:54

Nálad akkor rossz Laura tettek:)

Nekem úgy rémlik, hogy Nyíregyházán nem játsszák ezt a reklámot, de a helyi művészmoziban meg egyáltalán nincs reklám.

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2009.10.04. 00:18:52

elsőre a Lauda mint légitársaság ugrott be, mikor ott pörög a flipperben a sok repülőgép... :) egyébként télleg irritáló, ennél már csa ka pöttyös tízpontos meg teknősugrálós jobb...

sanyix 2010.02.10. 14:28:47

lol lauda? Egyébként ki az a csaj? (valóságban) mintha már láttam voltna valami filmben de rohadtul nemtudom ki az.
süti beállítások módosítása