Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

THE EXPENDABLES ELŐZETES

2009.10.14. 09:41 koimbra 13 komment

Megjött az első normális előzetes a The Expendables akciófilmhez. Úgy gondolom és úgy is érzem, hogy az akciófanatikusok nagyon, de nagyon várják meg. Nos, várhatnak még rá egy ideig, mivel néhány hete kiderült, hogy április helyett augusztusban mutatják be...és most, lássuk csak, október van. Én beértem volna egy kis teaserrel, erre eljöttök egy három perces trailerrel, amiben dagadnak az izmok, hatalmas robbanások és még nagyobb fegyverek láthatók.

A történet szerint egy csapat zsoldost arra bérelnek fel, hogy megdöntsék egy diktátor uralmát.

Címkék: trailer the expendables

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr281449104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2009.10.14. 10:29:18

Ez a film nagyon gáznak tűnik. És sajna nem az annyira gáz hogy az már jó értelemben... :(

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.10.14. 10:40:54

Dehogy gáz! Én ezeken nőttem fel!!
Szerintem meg Isten lesz! Végre nem akar semmi mást mutatni egy akciófilm, mint AKCIÓ-t! Ja, és CGI nélkül!
Én várom.

curby (törölt) 2009.10.14. 10:50:54

én is nagyon várom.ez baromi jó film lesz.végre egy igazi fasza akció film.hülye a van damme meg a wesley snipes is hogy vissza mondott egy szerepett ebben a filben.én ingyen is szerepelnék benne.lenne már jövő augusztus:)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.14. 13:03:19

zseniális...végre minden robbanásnak mélysége van, nem valami szar cgi ami elüt a képtől. plusz úgy tünt, hogy nagyon odafigyeltek a koreográfiára is...tűkön ülök:)

sélli_ 2009.10.14. 13:04:42

Juhhhhú de jó kis gyakós mozi lesz ez!!!

tjunior 2009.10.14. 13:07:53

Hát ebből még bármi lehet.
Ha nem akarnak moralizálni, meg mondanivalót vinni a filmbe még jó is lehet. Koncentráljanak az akcióra, az megy Slynak, az előbbi nagyon nem.

madárijesztő 2009.10.14. 13:39:18

Nem győzött meg és még 3 perces is, a kevesebb több lett volna. Elcseszi Stallone, érzem.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.14. 14:46:06

Szerintetek létezik, hogy Stallone rossz filmet tegyen le elénk? Szép dolgoz a múltidézés, meg hogy tömve van ismert arcokkal, de lesz-e hangulata? Vagy hülyeséget kérdezek?:D

Shyllard 2009.10.14. 15:05:37

Létezik-e hogy Stallone rossz filomet tesz le elénk? Szerintem iganis létezik, szar színész a gyerek.

Am nagyon várom már ezt a filmet, tényleg jólenne már egy igazi, CGI nélküli akciófilm. Csak a trailer nem győzött meg túlságosan. Sok benne a duma és kevés az akció. Sztem jobb lett volna egy full akciós trailert benyomatni egy kis metal számmmal. Jobban meghozná a filmhez a kedvet sztem.

sélli_ 2009.10.14. 15:40:29

Várjatok már kicsinykét. Ez egy kőkemény akciófilm lesz, aminek mondanivalója szinte semmi, látnivalója viszont 100% lesz. Nem dráma ez, hogy minimum 3 Oscar jelölést kell hogy hozzon a film...!
Jó lesz ez, csak figyeljetek :)

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.10.14. 16:09:29

Remélem, jó lesz, de ez a trailer nem győzött meg.

Dejdő 2009.10.14. 17:12:04

Én rohadtul várom! Imádom őket úgy ahoyg vannak! Ők az igazi akció ászok és az akciófilmek királya vezeti őket:D igaz tényleg kellett volna ide Segal meg VanDamme de enniy karakterre már tényleg nehéz lett volna megfelelő figyelmet fordítani:$ a cameo szerpetnek is örülök:) meg hát tui lesz pár remek egysoros a filmben:D és BUMM!!BUMMM!BUMMM!:D

Levier 2009.10.16. 10:38:55

Az a hatalmas bajom hogy Dolph Lundgren nekem a kedvencem ,és nagyon örültem mkior hallottam hogy szerepet kap az expendablesbe . De szerintem az előzetes alapján , kúrvára hamar kinyírják a filmben , vagy lusta lesz háborúzni , Ráadásul most nem tudom hogy jó fiú lesz vagy rossz , mert a jet li-t veri ! :-D .
süti beállítások módosítása