Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hölgyeim és Uraim, íme a Szupercsapat

2009.10.23. 20:59 koimbra 9 komment

A sok lesifotó (erre és erre látható) után végre érkezett egy hivatalos kép is a Szupercsapatról. Liam Neeson alakítja Hannibal Smith-t, Bradlay Cooper pedig Szépfiút, Sharlto Copley pedig Murdockot játssza, Quinton Rampage Jackson Rosszfiút formálja meg. Jessica Biel a csapatot üldöző alakulat vezére lesz. A produkciót Joe Carnahan rendezi, Tony Scott és Ridley Scott pedig a producerek között található, június 11-én mutatják be a filmet.

Szóval, íme a Szupercsapat, ha rákattintasz megnő. Nagyon jól sikerült a kép szerintem. Mit gondoltok, ez a felállás van olyan jó, mint a sorozaté? Szerintem sokkal jobb, elég csak Neesonra nézni.

Címkék: képben szupercsapat

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr601470570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2009.10.23. 21:13:24

Nekem is tetszik, csak azt nem értem Jessica mi a fenét keres a filmben, nem igaz hogy nem találtak volna nála alkalmasabbat, annyira semmilyen az a csaj. (bocs Koimbra, de tényleg nagyon rühellem)

Narg 2009.10.23. 21:52:17

Neeson egyszerűen zseniális, imádom =) Szinte alig ismerhető fel, de a szivar + ősz haj nagyon hozza a Hannibal Smith formát

Dejdő 2009.10.23. 22:53:53

Igazi cool! valamiért legalább annyira coolnak érzem mint anno a Miami Vice-ot! tudom abban sokan csalódtak meg köze nem volt a sorozathoz! de szerintme jó kis film volt az! és a plakátokon éreztem azt a retro mégis mai fílinget:D ezen a Szupercsaptosos meg pláne:D bejön:)

Tipca 2009.10.23. 23:08:22

Ez tényleg jó! :D Igaz, hogy nem voltam állandó nézője a sorozatnak, csak néha megnéztem belőle egy-egy részt, de az összes karakter hasonlít az eredetire. (Talán csak Rosszfiú üt el egy kicsit, dehát Mr. T utánozhatatlan. :P) Liam Neesont tényleg alig lehet felismerni. A legfurább, hogy valahogy fiatalabbnak tűnik, mint a sorozatbeli Hannibal, mégis hasonlít rá.

Shyllard 2009.10.23. 23:25:58

Nagyon jó kép, Neeson-t alig lehet felismerni :) Régen nagy rajongója voltam a sorozatnak, egyszerűen imádtam, remélem jó lesz a film. Csakhát Mr T szerintem pótolhatatlan, de a többiek valószínűleg lehetnek jobbak, mint a sorozatbeli színészek. Esetleg még Dwight Schultz Murdock-ját lesz nehéz helyettesíteni, de ha Copley hozza a District 9-os alakítását, nem lehet gond. Biel karaktere meg remélem nem lesz gagyi :)

a8zoli 2009.10.24. 06:05:39

még mindig azt mondom hogy miért nincs ott a sok FUCHS ! az igazi mr T is gagyi a teleshop reklámban azok nélkül....
hogy hű legyen 10-15 kilót rá !!!! :D

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.10.24. 09:12:05

@a8zoli: fuksz az, de igazad van. Ez a Quinton Rampagne elég könnyűsúlyúnak tűnik.

curby (törölt) 2009.10.24. 18:07:05

Szerintem ez borzalmas és a film is az lesz.Én ezen a sorozaton nőttem fel de ezek az emberek épphogy hasonlítanak.Inkább azt adja vissza a kép mintha valami paródia filmet csinálnának.Kár ezt is elszúrni mint a Miami vice-ot,dehát ez van.

chuck-d 2009.11.06. 19:04:13

elég benga kommentelők lehetnek itt, akiknek egy közel 100 kilós versenysúlyú figura kicsi, aki mellesleg éles meccsen így dobál, és igen jól üt:
www.youtube.com/watch?v=frsZYbvqrFY
egy volt MMA bajnok nem csak csúnyán tud nézni. amúgy meg igen komoly humorral rendelkezik a forma, csak rá kell keresni jutubin. nem véletlen választották :]
süti beállítások módosítása