Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Képek a barlang mélyéről

2009.10.24. 13:07 koimbra 5 komment

Néhány képet láthattok A barlang második részéből. Két változat is készült A barlang első felvonásából, az amerikai verzióban az egyik csak kijutott, így ebből kiindulva fogtak hozzá a sequelhez. Ebben az a hölgyemény, aki az elsőben sikeresen távozott a barlangból, visszatér a színhelyre, hogy kiszabadítsa társait.

A többi képet itt tudod megnézni.

Címkék: képben the descent

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr331471618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloodhound v2.0 2009.10.24. 13:17:21

és mi van azokkal, akik nem az amerikai verziót látták volt (mint pl. én), azoknak külön verziót forgatnak most is, aminek az elején mégis csak ki fog jutni a főszereplő, hogy visszamehessen? :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.24. 13:22:12

@bloodhound v2.0: Nem hiszem, ha jól tudom A barlang 1 végén a kijutás lehetetlen volt az életben maradt csajnak. De el tudom képzelni, hogy majd a dvd-n egy agyament szöveggel elő fognak rukkolni a készítők.

bloodhound v2.0 2009.10.24. 13:46:59

igen, csak hallucinált, hogy kijutott, és ő is ott pusztult el, legalábbis szerintem egyértelműen ez volt az első rész vége, még ha nem is láttuk fizikai valójában meghalni. szóval 'kicsit' tartok a folytatástól, mert az első részt nagyon szeretem.

Winston007 2009.10.24. 19:50:55

@bloodhound v2.0: de jo , hogy irod mert en is epp azt akartam leirni, hogy az 1-ben a csaj csak flasheli hogy kijutott, egyebkent szetteptek az albino genyak

moTa 2009.10.27. 10:56:28

Én is úgy láttam, hogy a végén retesz van a csajnak és csak képzeli, hogy elmenekült. De valahogy nekem a 2. rész története sem tiszta: ki a francot akar ez megmenteni? Mindenkit széttéptek a retekbe... Minek menne vissza?
süti beállítások módosítása