Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ó, borzalom

2009.10.25. 14:04 koimbra 17 komment

Nem szoktam olyan filmekről írni, amit nem nézek végig, de erről muszáj. Muszáj, hogy elriasszak mindenkit még a megtekintés gondolatától is. Még márciusban láthattuk az Álom.net előzetesét, ami így kezdődött: "A tavasz sikerfilmje megérkezett." A trailer alapján azonban mindenki leginkább arra gondolhatott, hogy ha szerencséje van nem rókázza le magát. No, de leadták a mozik, pozitív kritikákat, véleményeket sehol nem olvastam róla, mondjuk nem is nagyon akartam rá elmenni. Most viszont már kölcsönözhető, én pedig adtam neki egy esélyt. Minden elismerésem annak, aki végig tudta nézni ezt a förmedvényt. Ha a készítők célja az lett volna, hogy megkínozzák az embereket, akkor totálisan telibe találtak ezzel a hulladékkal. Szerintem még vallatni is lehet vele. Az első párbeszéd elhangzásakor majdnem kiesett a megdöbbenéstől a kezemből a teám. Próbáltam humorosra venni a dolgokat, mosolyt faragtam az arcomra, hátha jobb lesz így, arra gondoltam ennél már csak jobb lehet. Eltelt néhány perc és láttam Reviczky Gábort és Rékasi Károlyt egy jelenetben, itt már inkább sírni tudtam volna, remélem sok pénzt kaptak, amiért szerepeltek ebben.

Nem néztem végig, teljesen lehetetlen feladat számomra. Ráadásul olyan dolog történt velem közben, amit csak pár horror esetében tapasztaltam, felfordult a gyomrom.  Az Álom.net nem sorolható a vígjáték kategóriába, inkább egy katasztrófafilm és horror ötvözte lenne, de inkább új műfaji besorolást kellene kitalálni rá. Jobb lett volna, ha az elkészült anyagot egy atomkísérlet középpontjába helyezték volna. Atomot neki, atomot a bestiáknak. A kis Vuk után még egy olyan izé került a mozikba, amit leginkább úgy lehetne jellemezni: Az évtized legrosszabbja.

És végül az előzetes, aki ezek után úgy dönt, hogy mégis megnézi, az magára vessen.


Itt van még egy videó, ahol a készítők beszélnek a filmről.


A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr991473833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Repce Manó 2009.10.25. 15:54:13

Miért, tök cuki kis film volt:) Bár én csak az elejét láttam, meg egy pár percet valahol a közepén a Mozifanatikusok éjszakáján, amikor szabadon járkálhattunk a termek között. Én mondjuk tévében látom majd először teljes egészében, pénzt nem adnék ki érte.

geomayler 2009.10.25. 16:29:33

Ilyenbe belenézni sem szabad, az előzetes hírek elég volt, hogy tudjam, messzire elkerüljem.

Elanor_ 2009.10.25. 16:44:51

részvétem, koimbra. ha akarsz még beszélni róla, vagy en bloc kibeszélnéd magadból a borzalmakat, akkor tudok ajánlani egy jó pszichológust :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.25. 17:03:48

@Elanor_: :) Gyorsan megnéztem utána A valamit:) Estére még egy kis meggybor és minden rendben lesz:D:D

Elanor_ 2009.10.25. 18:42:15

@koimbra: küldj fénypostával meggybort, léci, nyamnyam, csak gyorsan, mert ha sokáig nyitva van az ablak, akkor megfagyok :D

a8zoli 2009.10.25. 19:16:44

az ilyen filmekre is nagy fekete fehér bötűkkel ki kéne írni vmit mint a cigarettákra... pl a jóizlés meggyalázása és az agysejtek rombolásához vezet vagy hasonlót :D

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.10.25. 20:11:38

Néha én csak azért is megszoktam nézni mások által szídott filmeket.De ebben az esetben második videó kijózanított.

Más.

koimbra: Remélem ez nem vette el a kedvedet a jó magyar filmekról való posztírásról(Nyomozóról nem láttam kritikát a blogon. Azt láttad?)

Majd várom az a jövő évi magyar film ajánlót.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.10.25. 20:32:10

Legalapabb, hogy megnézem. Ki nem hagynám :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.25. 20:35:11

@kis_kiraly: Nem láttam, ha jól emlékszem.
A magyar filmekkel több baj is van, egyrészt vannak a művészfilmek, drámák, amelyek unalmasak, ezeket kerülöm. A vígjátékok pedig humortalanok, kevés köztük az, ami élvezhető.
A jövő évi ajánlók majd december elején várhatók, mint ahogy tavaly is. Legalábbis be van tervezve:)

nyuszisz 2009.10.25. 20:41:36

a második videó szinte vicces, ahogy próbálják szépíteni meg eladni a filmet, nekem furcsa itt a szőke főszereplő hölgy, semennyire se "tinis" és ez még szembetűnőbb, amikor látni, ahogy osztja az autogramot.

Mansyn 2009.10.25. 23:39:10

Hát én magyar filmet alapból nem nézek meg mert szerintem nagyon gagyik. :D

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.10.26. 00:14:08

Istenemre, megnézem! Csak azért is! Imádok szenvedni!

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.10.26. 00:18:08

Na megnéztem az előzetesét is. Háát. Talán annyira mégsem.

tjunior 2009.10.26. 13:44:59

Mi az hogy nézhetetlen???
Kihagyhatatlan!!!
Valahogy megszerzem, aztán pár haver néminemű tudatmódosítás és gyerünk.
2 lehetőség van, vagy meglincselnek vagy tátot szájjal fogjuk nézni :D

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.10.26. 14:09:25

Megnéztem még1x az előzetest!! Egyre jobb! "Ribanc Lilla" is.
süti beállítások módosítása