Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Írják a Roger nyúl második részét

2009.10.31. 12:21 koimbra 4 komment

Áprilisban írtam róla, hogy Robert Zemeckis a trükktechnika mai állása miatt fontolóra vette, hogy elkészíti a Roger nyúl a pácban második részét. Eltelt fél év és a rendező úgy gondolta, hogy akkor már lépni is kéne ez ügyben, ezért Jeffrey Pricet és Peter Seamant, az első rész forgatókönyvíróit kérte fel arra, hogy hozzák össze a Roger nyúl a pácban 2 szkriptjét, ezt az MTV-nek adott interjújában árulta el (a videó sajnos egy fél perces reklámmal kezdődik).


A Roger nyúl a pácban 1988-ban került bemutatásra és 330 millió dollárt hozott világszerte, az Oscaron pedig négy díjat vihetett haza. A folytatást már a film után fontolóra vették, de mivel 100 millió dollár lett volna a sequel a stúdió lefújta az egészet.

Címkék: miújság roger nyúl

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr851488669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.10.31. 12:45:52

Az első rész zseniális, gyerekkorom egyik kedvence. Bármikor ment a tévében, megnéztem, majd mikor már lett VHSünk, kazira is felvettem. Azóta már a kazinak annyi, de még ma is ugyanúgy tetszik, ahogy régen. Szvsz várom a folytatást :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.31. 12:56:20

@freakin': Szerintem is nagyon frankó volt, utána láttam az Ágybömb és seprűnyél Disney produkciót, amiben hasonlóképpen ötvözték az animációs technikát az élőszereplőssel és azon is jól szórakoztam:)

Dejdő 2009.10.31. 14:33:09

Piros pecsenye! Piros pecsenye! Piros pecsenye!!! :D

a8zoli 2009.11.01. 20:02:52

nekem megvan DVD-n egy ntsc-s hundubbos változat és a magyar szinkron rengeteget dob rajta roger karaktere angolban sokkal rosszabb mint az usztics mátyásos magyar.
süti beállítások módosítása