Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A lázadás

2009.11.03. 21:42 Armida Szólj hozzá!

 

 

Még soha nem láttam vietnami filmet, ezért gondoltam megnézem. Arra számítottam, hogy valami olyan távol-keleti specialitást kapok, mint amelyeket már megszoktam, ehelyett mintha egy amerikai filmet néztem volna. (Talán mert a rendező, Charlie Nguyen, vietnami amerikai, én mégis egy keleti stílusú filmre számítottam.)

 

A történet nagyon egyszerű, az 1922-es évben járunk, Vietnam már jó ideje francia megszállás alatt van, és az embereknek kezd nagyon elege lenni ebből. A franciák azonban furfangos népség, vietnamiak elit ügynökségét létrehozva akarják felszámolni az ellenállókat. Feladatuk beépülni az ellenállás emberei közé és megsemmisíteni őket. Az egyik góré lányát csaliként használva, sikerül is a feladat, csak menet közben az ügynök beleszeret és innen kezdődnek a bonyodalmak....

 

A főszereplő Johnny Tri Nguyen  szerintem jól játszott, én legalábbis pont úgy jártam, mint szegény csaj (Veronica Ngô Thanh Vân) teljesen elhittem amit mondott neki, aztán jött a döbbenet. És feltétlen meg kell említenem Dustin Nguyen-t aki valami emberfeletti szuperügynök és meg sem kottyan neki ha tiszta erőből tökön rúgják (pedig állítólag az nagyon fáj). 

Ha nem is fog a kedvenceim közé tartozni, nem bántam meg hogy megnéztem, mert olyan bunyós jeleneteket tartalmaz, amelyek számomra teljesen újak voltak. Könyökösök, térdesek, olyan kombinációkban, amelyeket még nem láttam. Talán emiatt is írom, hogy egyszer érdemes megnézni.

 

Címkék: távolkeleti filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr921497111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása