Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Bolondos Kalapos

2009.11.17. 10:19 koimbra 2 komment

A Bolondos Kalaposról (Johnny Depp) láthattok egy poszter alább, szerintem, ha nem lenne kiírva, hogy milyen filmről van szó és nem lenne feltűntetve a színész neve valószínűleg senki nem ismerné fel, sőt még így sem nagyon lehet beazonosítani őt. Az Alice Csodaországban új változatát Tim Burton rendezi, hozzánk március 4-én érkezik el a film.

Címkék: poszter alice csodaországban

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr561531276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2009.11.17. 16:06:39

Depp szeret felismerhetetlen lenni :) Emlékszem, hogy néztem, amikor megtudtam, a Karib-tenger kalózai 1. után, h Jack Sparrow az ő volt :)

verde 2009.11.29. 13:24:28

Ezene amesén nőttem fel remélem jólessz én biztos megnézem .
süti beállítások módosítása