Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

FarCry előzetes

2009.11.18. 09:59 koimbra 8 komment

Uwe Boll a FarCry után három olyan filmet készített, amely nem számítógépes játékon alapult, úgy tűnt megjött a jobbik esze, ám ez csak egy kis kitérő volt számára és jön a BloodRayne 3, a Zombie Massacre és a Blackout.

A FarCry moziverzió csak nyomokban hasonlít a játékhoz és hozzánk még nem érkezett meg, Amerikában viszont hamarosan kiadják DVD-n. A trailert még úgy ahogy jól összevágták, de ez ne tévesszen meg senkit, mivel a film rossz, volt szerencsém már hozzá. Úgy emlékszem volt egy-két dolog, ami alapján ráfogható Boll mesterre, hogy fejlődik, talán 10 év múlva már képes lesz egy jó produkciót is készíteni.

Címkék: trailer uwe boll farcry

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr461533753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2009.11.18. 10:55:41

Én úgy vagyok Boll-lal (nevezhetjük tán szerencsének vagy minek), hogy a legtöbb játékkal egyáltalán nem játszottam, amiből ő filmet készített. Így tulajdonképpen én jól elvoltam pl. a BloodRayne-nel (az első résszel, a második márannyira nem tetszett), de "A király nevében"-t is megnéztem kétszer, sőt a "Postal" is egész nézhető lett szerintem. Viszont ez a FarCry ez még így sem jött be, azért 40%-ot valahogy adtam rá.

Viszont a BloodRayne 3-ra kíváncsi leszek, még úgyis, hogy a második már közel sem tetszett annyira, mint az első.

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.11.18. 12:22:05

én sem játszottam a bloodraynel, de ettől függetlenül annyira ostoba filmet csak egyet láttam, és az is Uwe Boll film volt. Far cryt is magamra erőltettem, csak a főszereplő csaj miatt, bár ne tettem volna. habár igaz, ami igaz, az már közel sem volt annyira szar, mint a bloodrayne. Boll mester javul, de még így is értékelhetetlen szemetet csinál.

a8zoli 2009.11.18. 14:55:58

ez egy szörnyűség nem is értem hogy ment bele til sweiger meg ralf möller se ( volt schwarzi dublőr és pl galdiátorban crowe mellett deutschlandban mindkét színész "név")

Spawn85 2009.11.18. 17:41:31

@a8zoli: Hogyhogy miért mentek bele? Nyilvánvalóan, mert megfizették őket. Igaz, mindketten játszottak már jobb filmekben is, de egyáltalán nem biztos, hogy mostanában nagyon válogathatnak a szerepek között. (Möller nemcsak Schwarzi dublőr volt, hanem a TV-sorozatban ő játszotta Conan-t például, ami ugye Schwarzi szerepe volt a mozivásznon.)

Sokan "A király nevében"-en is kiakadtak, hogy John-Rhys Davies hogy vállalhatta el A Gyűrűk Ura után? Hát...kb. ugyanezért.
Nagyon kevés színész van, aki megteheti, hogy válogasson a szerepek között.

Huma 2009.11.18. 18:49:24

Ugh.. Hát ez borzalmas volt.. :-D Miért tűnik ennyire amatőrnek? A jó szinészek megvennek, és meg merem kockáztatni, hogy csinálják amit kell, de valahogy mégis olyan feelingje van, mint amikor a 4 rétegű Zeva helyett CBA gazdaságost használ az emberfia.. Azt látja ami van, és használható, de az egyik akkoris amatőr.. És ezt nem tudom mással magyarázni, mint Uwe Boll nevével. Az összes eddigi filmje amit láttam ilyen volt.. A Bloodrayne mellett is igazából csak 2 érvet tudtam felhozni: Kristianna Loken jobb és bal dudája. Mert a film maga vacak volt.. a harci jelenetek gagyik, olyan, mint amikor fakardal verekednek, és a szomszéd Lajos meg veszi a mobiljával..

Ez a FC történetileg tényleg annyit ad mint az eredeti FC játék (minusz az elszabadult kisérlet mutánsokkal) de én ezt semmivel nem érzem jobbnak mint Boll előző munkái. Valahogy furák és élettelenek a kameramozgások, laposak a jelenetek, van ahol közelit várok, és távolról mutatják, vagy felülről.. Valahogy még mindég süt rőla némi amatőrség.. (Maga Boll :) Lehet ha nem mondod, hogy ki csinálja akkor lehetne 4/10 átlagos akciófilm, de így.. :]

Spawn85 2009.11.18. 23:35:11

@Huma: No igen, a BloodRayne pozitív(abb) megítélésében nálam is nagy szerepet játszott Kristanna Loken. (No, meg Michelle Rodriguez is) :)

beavereater [AT] 2010.05.18. 11:19:20

Nos, vessetek meg, de én néhány napja megkaptam a Far Cry filmet és tetszett, az itteni kritikák után abszolút meglepetés volt. (A játékot sokszor végignyomtam már, különféle nehézségi fokozatokon és taktikákkal, tehát alaposan ismerem a sztorit.)
Nyilván nem a nagyok ligájában játszik (a kis költségvetés azért látszik rajta), viszont pont azt adta, amit elvártam tőle: kellemes másfél órás kikapcsolódást. Szerintem még a szerepek is jól eltaláltak voltak, a játék alapján az őrült doki és Jacke abszolút hitelesek voltak.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.05.18. 11:29:49

@beavereater: Anno az elsőt én is végigvittem, a film alapján volt egy-két jelenet, amely után azt mondtam, hogy Boll fejlődik, de sajnos ettől függetlenül még így sem volt élvezhető számomra.
süti beállítások módosítása