Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Újhold rekord

2009.11.20. 21:07 koimbra 20 komment

Az Újhold két rekordot is maga mögött tudhat. Az egyik, hogy bemutatása előtt rekordmennyiségű jegyelőrendelés érkezett a filmre. A másik pedig, hogy 26,27 millió dollárt hozott Amerikában az éjféli vetítéseken. Ezt a csúcsot eddig a Harry Potter és Félvér Herceg tartotta, amely 22,2 milliót termelt, míg A sötét lovag 18,4-et kasszírozott az éjféli bemutatón.

A Harry Potter és a Félvér Herceg az első hétvégéjén 77,8 milliót gyűjtött össze (301,8 milliónál jár), míg A sötét lovag 158,4 millióval kezdett (és 533,3 millió dollárt hozott).

Nem kétséges, hogy az Újhold hatalmas bevételre fog szert tenni, de vajon születik-e még néhány rekord a hétvégén?

Címkék: miújság new moon

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr951540627

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Indiánszakkör vs vámpírok kockahassal: mit nézzünk moziban a héten? 2009.11.23. 18:51:05

Kultúrfitnesz. Igen, most mutatják be ennek az Újhold című vámpíros hülyeségnek a folytatását a mozikban: az USA-ban annyian voltak a premierjén, hogy drámaian kevesen néztek aznap tévét. Kritikusunk megnézte a mozit, majd rögtön ajánl is helyette egy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2009.11.21. 07:36:50

Sok hülye twilight-fan :) Én csak csütörtöken tudtam meg, hogy milyen sok van a világon, amikor nem kaptam jegyet egyik másnapi vetítésre sem :S :)

warcry83 2009.11.21. 08:18:40

Tegnap a Julie&Julia-n voltunk a MOMban, teszem hozzá nagyszerű film, de tele volt a mozi Patiszon fanokkal és telt ház volt minden előadás...
Majd megnézzük ha lenyugszik a tömeg. Kíváncsi vagyok sikerült e most valami filmszerűt kihozni belőle.

asz0089 2009.11.21. 10:07:33

Az a Pattinson még csak nem is jó pasi....

Amúgy az imdb-n helyre van téve az első és a második rész is, a filmek szemétdobjára:
www.imdb.com/title/tt1099212/ 5,9 :)
www.imdb.com/title/tt1259571/ 4,2 :)))

Shyllard 2009.11.21. 11:19:02

@asz0089: bassz filmkataloguson meg már felkerült az 1. helyre. De valszeg ott is csak addig fog tartani ez a helyezése, mint a HP6-é...

asz0089 2009.11.21. 11:43:06

@Shyllard: Filmkatalógusnak, port.hu-nak nem lehet adni a véleményére. Semmi realitás nincsen a magyar szavazókban...

Shyllard 2009.11.21. 11:50:40

@asz0089: Tudom, eléggé furcsán pontoznak a filmkataloguson :S

Repce Manó 2009.11.21. 12:00:06

@asz0089: és az imdb szavazóiban van? Az Újholdat még be sem mutatták, de már akkor tömegesen kapta az 1-es szavazatokat. Ugyanez a helyzet a High School Musical-el és egyéb közutálat tárgyát képző művel, amelyeket érdekes módon a kritikusok magasztaltak, valahogy mégis szélsőséges mértékben kapják az egyes szavazatokat. Ilyen filmek esetén a szavazatok 80%-a vagy egyes, vagy tízes.

asz0089 2009.11.21. 12:03:19

@Repce Manó: Pár voks, nem számít sokat, meg a szavazatodat módosíthatod, és mondjuk a Message in a bottle c. film, amely ma lesz az rtl-n, az a port.hu-n 9,4. Míg az imdb-n 5,6.
De a Szerelem hálójában nevű kis középszer film is 8,7 port.hu-n.
Arról már fölösleges is beszélni, hogy az 50-60 szavazat, de még az 200-300 se reprezentálja a véleményt. Az imdb-n a 70 000-300 000 közötti voksok már annál inkább.
Szóval nem azon a pár voksolón fog múlni, aki ráveri az egyest, az egyébként tényleg szutyok Twilightra :))

Repce Manó 2009.11.21. 12:52:48

@asz0089: ezért mondom, hogy bármilyen szavazásos rendszer nem megbízható, amúgy fogalmad sincs róla, hányan vannak, akik egy hasonló filmre, elvből adnak 1-est, hogy utálatukat kifejezzék. Nekem ezt már páran bevallották. A Twilight amúgy nálam 5, az Újhold 6 pont, ennél sokkal szutykabb filmeket láttam a moziban, de ilyenkor mindenki készenlétben van az egerével, hogy egyest klikkeljen rá, és az amúgy klasszisokkal rosszabb Vakító fehérség vagy Rémségek cirkusza, illetve a Páros mellékhatás filmek is jobban állnak. Nem akarom felmagasztalni a Twilight sorozatot, de ha erre azt mondod, hogy szutyok, akkor más rossz filmet hogy fogsz leminősíteni?

asz0089 2009.11.21. 13:45:36

@Repce Manó: Én is szoktam imdb-n 1-re voksolni filmeknél. Például 1-2-nél, amit film+on megnézek :D
De én anno Az ember gyermeke című filmre is csak egy 3-ast adtam, ilyen botrányosan gyenge filmet ritkán látok. A vége például egyenesen minősíthetetlen. A story kapott egy 3-ast...
Szóval szerintem vannak filmek, melyek nem érdemelnek igazán jobbat 3-4 pontnál na... Van olyan amelyre kegyelemből nem is voksolok :D
De azért 5 000 - 10 000 voks az már kitűnően reprezentál egy filmet.

Spawn85 2009.11.21. 14:06:18

Én még nem láttam az Újholdat, de bevallom őszintén az első rész nekem nem jött be. Azóta több ismerősöm mondtam, hogy a könyv mennyivel jobb, de az az igazság, hogy a film után nem kaptam kedvet az elolvasásához. (Ellenben például a HP-vel)
Ettől függetlenül az Újhold-at is megnézem majd alkalom adtán, hiszen kíváncsi vagyok rá, és remélem jobban fog tetszeni, mint az előző rész.

Viszont elvből 1-es osztályzatot adni egy ilyen filmre valamilyen szinten értelmetlen. Hiszen, aki az Újhold-ra ad 1-est, az vajon hányast adna egy B-kategóriás Film+-on sugárzott tényleg pocsék filmre? (Lehetne az Asylum stúdió egy-két alkotását felhozni példának)

Repce Manó 2009.11.21. 14:37:55

@asz0089: én azt mondom, hogy egy igazi mozirajongó csak a saját szemének és fülinek hisz... ahogy Réz Bandi bá' is megmondta.:) Az ember gyermekét tényleg túlbecsülik egy kicsit, bár nekem jobban tetszik, mint 3-4 pont. Én a Ponyvaregénnyel vagyok úgy, hogy egy közepesen jó szórakozás volt, Ebert Pulitzer díjas kritikus sem tudta nekem megmagyarázni a 100 híres film c. könyvében, hogy mitől ANNYIRA pláne ez a film. Ahogy a Keresztapa sorozatot sem tudom szeretni, hiába van bennem olasz, és szeretem is az olasz filmeket, a maffiafilmek kevésbé képviselik az érdekeltség tárgyát nálam... és még sorolhatnánk, hogy kinek mi... mondjuk én sokkal inkább adnék a kritikusok szavára, de ugye ott is lehetnek durva eltérések az egyéni véleményem és az átlag között. Például én szeretem a Cápa bosszúját:)

Shyllard 2009.11.21. 15:09:04

@Repce Manó: Naezaz, nem minden film jó, amire azt mondják. Én pl az Esőembert aludtam végig és nem nagyon értem a lényegét.

FayeFaye 2009.11.21. 15:19:37

Egy szociologus talan meg tudna magyarazni miert valt ki a Twilight ennyire szelsoseges reakciokat. A legdurvabb, amikor a San Diego comic con torzskozonsege kiborult, mert elleptek a rendezvenyt a Twilight hordak - azok, akik klingonul beszelnek a bufeben es 200 kilosan Boba Fettnek oltoznek csufoltak 12 eves lanyokat, mert rajonganak Pattinsonert - aki igenis gyonyoru pasi, attol fuggetlenul, hogy egy IKEA ebedloasztal is lejatsza a vaszonrol.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.21. 16:16:06

72 millió dollárt hozott a film állítólag pénteken. Vajon megdönti A sötét lovag első hétvégi rekordját?

Repce Manó 2009.11.21. 16:34:52

@koimbra: a nyitónapit már megdöntötte ez alapján, bár én 80 millióról tudok:) Amúgy valószínűleg durva másnapi esést fog produkálni és 140-150 millió lehet a vége, de sose lehet tudni. Lehet, hogy még 60 millió dollárnyi ember nem kapott jegyet és ők másnap és vasárnap akarják megnézni.

asz0089 2009.11.21. 16:39:35

@FayeFaye:

Én szociológus lennék :)
Szóval megpróbálkozhatom valami magyarázattal. :D
A szélsőséges reakciókat általában a médiában való túlzott reklámozás váltja ki, hiszen minél többen látnak valamit. Annál többen formálnak róla véleményt. És olyan emberek lesznek radikálisak, akik még maguk sem hitték volna ezt el saját magukról. Bocsi a szóismétlésért :)
Ám racionalitást fölösleges a dolgok mögött, hiszen ez nem az a világ, ahol bárminek is lenne (túl sok) értelme. :)
A másik megsemmisítése mindig is az emberiség főcélpontjai között szerepelt, de konkrétan jelen esetben a gúnyolódásból nem származik vagyoni haszon, de az erkölcsinek hitt siker, kielégíti a gúnyolódót. Miközben csak jellemtelen és visszataszító dolgot tesz ezzel, ám ő akkor nincsen tisztában ezzel.

Pattinson pedig nem jó pasi :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.21. 16:40:04

@Repce Manó: Én 72-őt olvastam, de ez esetben most egyremegy, mivel iszonyat nagy bevételt fog hozni. Van aki nem kapott jegyet, úgyhogy csak szombaton tud elmenni. Ez alapján nem biztos a -50 %-os csökkenés, de majd meglátjuk
Weitz filmje első napon annyit hozott, mint Az arany iránytű egész pályafutása során (Amerikában).

Shyllard 2009.11.21. 17:09:01

@asz0089: Ez mondjuk érthető, mert mondjuk az igazán jó filmek általában elkerülik a nagyközönség figyelmét. A TDK sem hozott volna olyan sokat, ha nem nyomatják orrba-szájba Ledger-t mindenhol. (semmi rosszindulat, de a tény az tény)

jack_the_lad 2009.11.21. 17:31:58

@FayeFaye:

a comic con a geekeknek szolt mindig is, azon belul is elsosorban kepregenybuzulasrol.

twilightnak SEMMI koze ehhez a communityhez, es semmi keresnivaloja nem volt ott.
probalok egy kozertheto parhuzamot vazolni : Demszky nem fog konyvet dedikalni a fanoknak egy jobbik gyulesen, mert bar mindket csoport erdekelt a politikaban, megis inkabb olyanok ok, mint egy magnes ket polusa. ha egymasra tolod oket taszito ero lep fel.
süti beállítások módosítása