Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Becstelen vámpírok

2009.11.30. 16:35 koimbra 7 komment

A Becstelen brigantyk kedvelői és az Alkonyat utálói elkészítettek egy Ingrlourious Vampires fan trailert, amelyben a két említett film mosták össze. A szereplők meg sem közelítik a Tarantino produkciójában látott színészek teljesítményt, de talán egyszer-kétszer el lehet rajta mosolyodni.

Címkék: poén

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr391564036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2009.11.30. 17:43:13

Na ez jó volt :) Jót mosolyogtam rajta, am sztem annyira azért nem szar a Twilight. Inkább a Wayne tesókat kéne levadászni.

Dejdő 2009.11.30. 18:21:50

Azt hiszem ezen felbuzdulva Én is nekiállok alkonyat fanokat irtani:) De jó is lenne ha nem ezeken a kis tini p...ákon és b..i fiúcskákon dőlne el hogy ez a hányadék film mekkora bevételhez jutott! Majdnem minden második embernek az adatlapján ez szerepel, "kedvenc könyv: Alkonyat" életükben talán ezt az egy könyvet olvasták el! "Kedvenc film: Alkonyat,Új hold" Juj hát ez meg tök cuki,és nem ismernek és utálnak olyan más remek filmeket amik érnek is valamit! Ezek a tükörben fényképezős kis libák elmennek a moziba és gyarapszik a pénz a kasszába,aztán még több ilyen szemetet gyártanak majd! Fikázzon aki akar.....egy normális embernek ez a véleménye,nem vagyok vele egyedül! a Video zsíír!!

Crag 2009.11.30. 19:14:58

Sajnos Twilight! Sajnos igaza van Dejdő-nek! Sajnos olyan is van aki nem látta, nem olvasta és azt mondja: ez a legjobb film. Egyébként elfér, de nem egy polcon a Becstelen brigantyk-al, hanem a polc mellett a földön!-" hova is tettem a szemetes lapátot?" :)

Shyllard 2009.11.30. 19:22:53

@Dejdő: Nemértem, hogy miért fikázzátok ennyire az egész Twilight-ot. Sokan már csak divatból ellenzik az egészet. Igen, nem túl maradandó, de azért nem nézhetetlen sz*r. Tagadhatatlan, hogy a Becstelen Brigantyk mérföldekkel jobb nála, de akkor sem akkora f*s. Azzal viszont egyetértek, hogy sokan kiteszik kedvenc könyvnek, stb. Bár erről a részéről én nem tudok véleményt alkotni, mert nem olvastam egyik részét sem. Mindenesetre én látatlamban semmit sem fikázok és neked is így kéne tenned. Rosszul jött ki most ez a dolog ,de úgy néz ki, most én védem a Twilight-ot. :S

Dejdő 2009.11.30. 20:38:29

Shyllard! Én nem vagyok az aki látatlanban fikáz, láttam az alkonyatot dvd-n,és csak azért mentem el az Újholdra mert kíváncsi voltam,és csalódtam,figyu Én tuti megnézem a következő részt is,mert kíváncsi vagyok arra amit már leírtam egyszer! Mit esznek ezen annyira! Sosem fikázok olyat amit nem ismerek........de azért titkon egyetértesz velem Te is,az egész "elméletemről" kösszi szépen ha így van:$ Crag,kössz szépen! várom azokat a kommenteket akik alázni is fognak ez miatt! Nah vajon melyik kis 13-17 évesig p...a lesz az??? LOL

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.30. 21:07:19

Megvan mindenkinek a véleménye mindkét filmről szerintem, ez a videó poénnak van, nem azért, hogy az emberek egymással izéljenek itt, hogy kinek melyik film volt a rossz.

Shyllard 2009.11.30. 21:28:41

@Shyllard: ja hopp, ide Wayans-t akartam írni...
süti beállítások módosítása