Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Még egy jelenet az Avatarból

2009.12.08. 10:14 koimbra 5 komment

A mai napi Avatar adag, ebben azt láthatjuk, amint Jake Sully először pillantja meg a Pandora bolygót közelebbről, kicsit elámul, remélhetőleg mi is hasonlóképpen fogunk reagálni erre a moziban.

Címkék: avatar jelenet

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr931582618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.12.08. 23:08:41

Hogy mennyire antipatikus az a latin picsa! Ő volt a Lost-ban is nem? Miatta hagytam abba.

Tipca 2009.12.08. 23:14:03

@G.d.Magister: akkor ideje megint nekiugranod. még abban az évadban kinyírják, és azóta évről évre egyre jobb lett a sori. még van időd pótolni a februárban kezdődő utolsó évad előtt ;)
hogy a poszthoz is hozzászóljak: nem sok ez egy kicsit? mármint nem azért, én megnéztem az előzetest, azóta tartózkodom minden videó megtekintésétől (jövő szombatig csak kibírom), de ha valaki mindet megnézte, az lassan összerakhatja a filmet.

Rolee83 2009.12.08. 23:25:49

@G.d.Magister:
Michelle Rodrigez? Én bírom, szerintem jó nő!! Látható volt pl a Halálos iramban és a kaptárban is!

Spawn85 2009.12.09. 14:16:03

@G.d.Magister: Miatta kár volt abbahagynod, csak egy évadot szerepelt az (eddigi) 5-ből.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.12.11. 00:00:03

@Spawn85: @Tipca: Áh mindegy, egyébként is untam. Azért kösz az infót.

@Rolee83: persze hogy jó nő, de nem viselkedik nőként, hanem mint egy suttyó gyerek a nyóckerből, úgy viselkedik. Na ilyen a közelembe se jöjjön.
süti beállítások módosítása