Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új Star Wars mozifilm??

2009.12.10. 22:00 koimbra 53 komment

A Csillagok háborúja igazi fejőstehén George Lucas számára, mindig jön egy új könyv, számítógépes játék vagy esetleg képregény. Jelenleg a Klónok háborúja második évadát vetítik, be van tervezve egy élőszereplős sorozat is, illetve legutóbb még arról pletykáltak, hogy Lucas az Avatar miatt fontolóra vette, hogy nekilát még egy Star Wars filmnek, bár ezt a stúdió cáfolta.

Nem is oly rég Thomas Dolby, aki Lucas közeli munkatársa blogjában arról írt, hogy mikor nem is oly rég Kaliforniában, Paul Sebastien vendége volt, aki mellesleg elég jó barátja is. Sebastien beszélt neki a Star Warsszal kapcsolatos új sorozatról, számítógépes játékokról és egy filmről is. Dolby nem tartozik a franchise nagy rajongói közé, de úgy érzi, hogy jó kezekben van továbbra is a Csillagok háborúja. Néhányszor találkozott is Lucassal és számára rendes, tisztességes ember benyomását keltette.

Ebben ugye a legérdekesebb az, hogy mozifilm van készülőben, rá is ugrott  hírre a rajongók serege. Lucas nem vesztene semmit, ha hozzálátna a harmadik trilógiához, dőlne a lé, az egyszer biztos, de már az új trilógián is eléggé fanyalogtak páran. Mindazonáltal bármi megeshet, bár többször kijelentették, hogy nem lesz új mozifilm. Ugyan miért tartanák titokban, ha mégis egy új alkotások munkálkodnának?

Címkék: star wars miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr261589288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2009.12.10. 23:35:07

Lucast állítsa már le valaki

Spawn85 2009.12.11. 00:52:23

Hmmm...ami Star Wars, az nekem jöhet. :D

"Jelenleg a Klónok támadása második évadát vetítik..."

Ha jól tudom az igazából "Klónok háborúja" (The Clone Wars) bár jelen post lényegének szempontjából ennek nem igazán van jelentősége.

Bobzen 2009.12.11. 00:58:22

"de már az új trilógián is eléggé fanyagoltak páran"

"Páran", lol. Meglepődnél, hogy rajongói körökben micsoda általános undor és megvetés övezi az új trilógiát.

Bobzen 2009.12.11. 01:09:04

Amúgy felőlem jöhetnek az új mozifilmek, csak Lucas maradjon távol a rendezői széktől és producerként is jó lenne, ha visszábbvenne a CGI-fetisizmusából és a kid-friendly ambícióiból. Nem kell egy újabb Jar Jar Binks, vagy csupán a látvány miatt leforgatott töltelékjelenetek, aminek csak a cselekmény látja kárát. Ja, és ha még egy Hayden Christensen-szintű ripacsot castingolnak valamelyik főszerepre, nem lepődnék meg, ha pár fanatikus a földdel tenné egyenlővé a Lucas-birtokot. U-u-ú és kéretik az űropera műfajánál maradni, már az első epizódban sem állt jól a sci-fis info-dumping.

Shyllard 2009.12.11. 06:25:55

Tőlem jöhetne, nekem tetszett az új triológia is... :)

Rolee83 2009.12.11. 06:54:47

Felőlem is jöhet, nekem is tetszett az új, persze elsősorban a látvány miatt! Csak azt nem tudom miről szólna. A Jedi visszatér végén happy end volt. Kitalálnak egy új fő gonoszt? Vagy klónozzák Darth Vadert! :D
Igazából semmi szükség rá, de ha lesz megnézem!

asz0089 2009.12.11. 09:19:24

Oké, sokaknak nem tetszett. Főleg az 50-60 éveseknek,de azért megint felnőtt rajta egy újabb generáció és megismerte a régi filmeket is. Mert nagyon sokan nem ismerték volna meg ezek nélkül. Nézzük ezt így! Én kedvelem az újat is, a régi tényleg szenzációs kategória. Köszönjük Lucas! Én elfogadok még bármit, színvonalon! :)

Logan Grimnar 2009.12.11. 09:38:11

Bobzennek teljesen igaza van. Míg a régi trilógia Biblia volt, a mostani egy illatosított WC papírra nyomtatott Transformers képregény.
Akkor csináljon bármit is Lucas, ha legalalább fele olyan igényességgel tud dolgozni mint a régi trilógia forgatásakor.

kborzy 2009.12.11. 09:43:47

A Jedy visszatér valóban happy end de van de van folytatása. könyv formában olvasható. Attól hogy a két főgonosz kihal még marad ott bőven...
ráadásul a Han és Leila a tömeggyártás útjára lép (gyerekeik lesznek) és velük is történnek atrakciók.
Ag gond nem is ez, hanem az, hogy valóban aki az első "második" három réznek mániákusa volt annak nemigen jött be ez az új trilógia.
Háát nemtom akkor mit szólnánk a legújabb trilógiához.

kgonzo 2009.12.11. 09:47:59

@Rolee83:
A nyolcvanas években mindenki arról beszélt, hogy az a három rész a közepe egy történetnek. Én szeretném megismerni az utolsó három részt is.

Igen, van olyan rész, amit nem szerettem annyira, de pl. a harmadik epizód tudott feszültséget kelteni, pedig tudtuk mi következik.
A fiam most tíz éves, és SW rajongó. Ezzel bizony generációkat kötött össze Lucas. Mert tíz évesen én is SW rajongó voltam.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.12.11. 09:53:44

Az először elkészült trilógiát anno hetente elővettem és újra meg újra megnéztem. Az újnál az első enyhén szólva is közepes, a második viszont tetszett, a harmadik meg a kettő között van valahol.
Lucas hagyhatná a fenébe az új mozifilmet, meg se közelíteni az eredeti hangulatát.

haifisch 2009.12.11. 09:54:45

@kgonzo: Jól mondod. Én is így tudom, Lucas fejében 9 rész fogalmazódott meg, és durrbele: a közepén kezdte a sorozatot.

Szerintem jöjjenek csak azok az új részek. Én ős-fan vagyok, de az új részek is tetszettek.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.12.11. 10:02:11

Vasemberben több fantázia van, mint egy újabb trilógiában

Hypofx 2009.12.11. 10:09:36

Ott van timoty zahn trilogiaja a birodalom orokosei, azt kellett volna az elso 3 fos helyett megcsinalni, az az egyetlen normalis elvezheto folytatas.

DArchAngel 2009.12.11. 10:10:48

Az "új" trilógia nem csak azért volt pocsék, mert teljesen felesleges látványelemekkel tömték tele, hanem azért is, mert annyira gyenge cselekménye volt, hogy hihetetlen. Ezt megfejelték helyenként pocsék színészekkel, és a giccsel. A 20 év alatti generációk zabálták. Nekem, akit az a Star Wars-ban az fogott meg, hogy picit misztikus, picit humoros és "hihető" (tudom, hülyén hangzik) elemek vannak benne, szóval nekem az, hogy minden rohadt bokorból jedik rohangálnak, akik teljesen logikátlan dolgokat csinálnak a marha nagy bölcsességük ellenére is, meg hogy minden második jelenetben van valami, amiről messziről látszik, hogy azért került oda, mert jól néz ki, ráadásul hőseink olyan kunsztokat mutatnak be halndó ember létükre, hogy Superman lehúzná a hülye pizsamáját a retyón ha meglátná. Az "eredeti" filmek viszonylagos puritánsága, a karakterek esendősége, hétköznapibb volta sokkal jobban tetszik.

2009.12.11. 10:13:19

A Star Wars-fővonalon kilenc epizódnak kell lennie. A középső három elkészült a 70-80-as években, az első három pedig a 90-2000-es években. Illő lenne az utolsó hármat is elkészíteni.
Én mindent bekajálok, ami Star Wars (Jar Jar-t is kedvelem), egyet kivéve: George Lucas. Ennek a pénz-orientált, meszesedő agyú gyökérnek nem lenne szabad a SW-mítoszt tovább rombolnia! Ennek a faszfejnek csak a profit számít, kiárusítja a SW-t.

2009.12.11. 10:14:01

A Star Wars-fővonalon kilenc epizódnak kell lennie. A középső három elkészült a 70-80-as években, az első három pedig a 90-2000-es években. Illő lenne az utolsó hármat is elkészíteni.
Én mindent bekajálok, ami Star Wars (Jar Jar-t is kedvelem), egyet kivéve: George Lucas. Ennek a pénz-orientált, meszesedő agyú gyökérnek nem lenne szabad a SW-mítoszt tovább rombolnia! Ennek a faszfejnek csak a profit számít, kiárusítja a SW-t.

G1 2009.12.11. 10:19:06

@kborzy: Bocsi, de a hercegnő neve LEIA, nem Leila. :)

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.11. 10:22:17

Szerintem tolhatják nyugodtan a folytatás. Az nem vonna le semmit a "nagy" elődök értékéből. Mi meg szépen megnéznénk, mikor már letölthető, és kész :)

PPéter 2009.12.11. 10:23:52

Már cáfolta is a félreértést, nem beszéltek új mozikról, csupán az élőszereplős TV-sorozatról.
blog.thomasdolby.com/?p=968

walter77 2009.12.11. 10:24:38

@asz0089:

Mikor születtél nagyfiú/nagylány?

Na amit a SW kultról tudni kell, hogy nem az 50 - 60 éves korosztály a legnagyobb rajongó, hanem 35-45 évesek.

Ugyebár 77-ben készült az első, 80 a második és 83 a harmadik. Igazából a 80-as évek nagy dobása. A trilógia mindenképpen olyan filmtörténeti alapkő, amire ezer más film épült rá.

Épp annyira alapmű mint mondjuk a Blade Runner (Szárnyas fejvadász) Ridley Scottól. Erre is ezer másik film épül többek között éppen az új trilógia második része.

Ballagator 2009.12.11. 10:29:02

Én egyetértek Lucasszal, aki szerint ez a film a látványról, kalandról szól. Ennek pedig a technikai fejlődés tesz jót. Érdekes, hogy noha Lucas találta ki az egész világot, sokan nem tartják méltónak rá, hogy filmeket készítsen, mert "nem is érti ő igazán, mi is a star wars világa". Beszarás.
Mindenesetre, akármennyire is kötelező szeretni a régi sorozatot, én a New Hope-ot azért mindig is gagyinak tartottam (ez áll hozzám a legkevésbé közel, egyszerűen túl kevés dolog történik benne), és az egyre újabb részek tetszettek egyre jobban. Szóval számomra a Revenge of the Sith a nyerő jelenleg, meg a Jedi visszatér. Az új Clone Wars is kurvára bejön. Szóval szerintem jót tesz ennek a fejlődés, egyelőre nem tudják elrontani, lehetne azon vitázni még, hogy a sztori lett gagyibb, de szerintem ez sem igaz, a sztori mindig standard kaland volt, és ha már itt tartunk, fordulatokban és ötletekben is az új részek jeleskednek. Szóval hajrá!
(Ami még kurva jó: rajongók által készített fénykardpárbaj kisfilmek!)

Dr.Traktor 2009.12.11. 10:33:43

Lucas túl sokat klónozott mostanában, habár az eredeti minőséget és tartalmat a modern technika és a történet bonoylítása után sem sikerült elérnie.

Ennek ellenére biztos érdekelne egy bármiylen SW film. :(
Szánalmas vagyok, tudom.

kangep 2009.12.11. 10:33:47

az sw sorozatnak több fullos maca kell. amidala jó volt kezdésnek, de elférne egy bögyösebb rosszlány is a cselekménybe pattintva.

larry 2009.12.11. 10:35:37

Lucas sajnos (saját bevallása szerint)nem igazán ismeri a filmeken kívüli SW univerzumot, pedig lenne honnan meríteni. Mondjuk egy KotOR trilógia jó lenne, és az eredeti trilógia rajongói se fanyalognának annyira, hiszen pl. Revan története 4000 évvel az ep4 előtt játszódik.

pirosmate 2009.12.11. 10:42:54

Azért a 7-9. részt nehéz lenne kids-friendly vonalra vinni, Thrawn admirálissal. A történet sokkal közelebb van hangulatában a klasszikus 4-6-hoz, mint a kissé debilre sikerült 1-3.

"Ther is always a bigger fish... LOL"

asz0089 2009.12.11. 10:45:10

@walter77:
Köszönöm eme kedves megszólítást. :)

Mikor leírtam, hogy 50-60, tudtam, hogy belefog kötni valaki. Igaz '77, már 32 éve volt, ha kivonom ezt az 50-ből 18-at kapok. :)

Bár nem tudom mikorra ért ide akkor a film, de szerintem nem mondtam sokat vele. De egye fene, a 35-45 és az 50-60 között, egyezzünk ki a 40-55-be. :) Már csak kiindulva azokból a rajongókból akiket ismerek. :)

Írta itt valaki, hogy generációkat köt össze a Star Wars szeretete, én is így vagyok ezzel. Ez tapasztaltam keresztapám és az én esetemben. Emlékszem, mikor először megmutatta videókazin a trilógiát. :)

DArchAngel 2009.12.11. 10:55:07

@Ballagator: A forgatókönyvét csak a IV. résznek írta, ha jól tudom. Lucas kitalálta a világot, sok apró, jó dolgot tesz hozzá (ezért jó producernek), de rendes cselekményt és rendezést nem feltétlenül kellene várni tőle...

Sákif za morro? 2009.12.11. 10:58:40

@walter77: Bocsi, én csak 31 vagyok és nagy SW rajongó. Az új epizódok meg szarok. :-)

ghalleck 2009.12.11. 11:00:14

Lucasnak ne kellett volna rendeznie az új trilógiát - elég lett volna simán a produceri teendőkre koncentrálnia. Ha a normálisan megírták volna a forgatókönyveket (mellőzve például a dialógusok üvöltő banalitását), ha a Klónok támadásában és a Sith-ek bosszújában katasztrofális Hayden Christensen szóba sem kerül, mint Anakin Skywalker, és egyéb, hasonló nyalánkságok, akkor sokkal jobb, élvezhetőbb filmeket láthattunk volna.
Ékes bizonyság erre az 1980-as A Birodalom visszavág, amely majdnem minden szempontból a sorozat legjobb filmje. A forgatókönyírók egyike maga is filmrendező - Lawrence Kasdan. A rendező sem Lucas volt, hanem Irwin Kerschner. Az eredmény magáért beszél...
Ha új Star Wars mozifilmek jönnek, ám legyen - de a két legfontosabb dolgot - amelyek terén Lucas láthatóan kihívásokkal küszködik -, ne a sorozat atyja vállalja be!

asz0089 2009.12.11. 11:00:16

Adja Lucas J.J. Abrams-nek. :D

fishbone973 2009.12.11. 11:07:01

én mindkét trilógiából a középsőket kedvlem a legjobban, és mindig megmosolygom, hogy a nagy Yoda bá _sosem_ látja a jövőt.. :D
a trilógiákonn kivüli könyveket nem ismerem, de szerintem Lucas már megint diznit csinálna belőle.

Bellagio 2009.12.11. 11:09:31

Legyen uj mozifilm, de konyorgok ne az ovisok legyenek a celkozonseg!

Jar Jar meg Hayden pedig tunjon el a sullyesztoben!

Llew 2009.12.11. 11:14:53

Ez a lesz újabb film valamilyen formában újra és újra felmerül, és mindig kiderül, hogy hülyeség.
Sokan dobálóznak itt a már eredetileg is kilenc részesre tervezte, meg meg van a folytatás könyvben dologgal. Maradjunk abban, hogy volt pár ötlete már akkor is, amiből elindulva aztán megcsinálta az prequel trilógiát. Viszont azt nem szabad elfelejteni, hogy a hat résszel a Star Wars gyakorlatilag Anakin Skywalker, illetve a kicsit bővebben a Skywalker család története. Ezt pedig felesleges lenne folytatni korábban sosem emlegetett főgonoszokkal, meg a filmtörténet legjobb szerelmi vallomásából fakadó csemetékkel.
Továbbá az is erős túlzás, hogy a rajongók utálják az új trilógiát. Legalább annyi rajongója van az idősebbek között is, mint ahány ellenzője. És valóban nem szabad elfelejteni, hogy az új filmek, és most a rajzfilm újabb és újabb generációkkal ismertetik meg a már filmtörténelemnemk számító alapműveket is.
Mondjuk az én szememben az nem is igazi rajongó, aki alapból gyűlöli az újat. Én sem szeretem annyira, mint a - részben a nosztalgia miatt legendás magaslatra emelt - régi trilógiát, de azért meglehet benn látni a jót.
Illetve nem szeretnék senkit megsérteni, de az olyan kijelentések, hogy szeretem az SW-t, de Lucast nem, meg, hogy a egy pénzéhes bolond, azok nevetségesek. Ő teremtette az egész univerzumot, azt csinál vele, amit akar, nem kötelező nézni, szeretni, így nem tudom megérteni, miért kell fikázni azt a részét ami nem tetszik. Az, hogy fentebb nem kimondottan pozitívan nyilatkoztam a csak részben ismert "folytatás" regényekről az más kérdés, mert azok nem Lucas szüleményei, még ha engedélyezte, ötletet adott hozzá sem.
A pénzéhes dolgot meg végkép nem értem, nem azért csinálja, hogy vehessen még egy kocsit, azon már régen túl van. Egyszerűen teremtett egy olyan világot ami nagyon jövedelmező, erre alapozva alapított/tak céget/eket, amiknek értelem szerűen a haszon termelés a céljuk, de azt naivitás lenne feltételezni, hogy minden cent az ő zsebébe vándorol. Ennek ellenére, és az mellet, hogy nem tartom magam fanatikus rajongónak, ezekből simán megvenném bármelyiket:
www.starwars.com/vault/collecting/news20091208/index.html

DArchAngel 2009.12.11. 11:18:33

@Ben Zinkoot: Én 29, és szerintem is kakik :)

Amúgy, ha a Timothy Zahn-féle trilógiát rendesen meg akarják filmesíteni, ahhoz több kell majd látványos CGI-nél, meg ripacs szépfiúknál. Elég sötét hangulatúak a könyvei.
Ráadásul van egy probléma, amiről eddig itt szó nem esett: abban Solo, Leia, Luke és a többiek szereplenek. Kihívásokkal teli casting lenne az "új" arcokat megtalálni.

scottish 2009.12.11. 11:25:53

Férfiasan bevallom a Clone Wars-os rajzfilmből két részt ha meg tudtam nézni. Ezt is elérte a végtelenített sorozatok átka, ti. a részek átmennek egy " minden részben leszállunk egy új bolygón és megoldjuk az adott küldetést, végén hejehujja" klisére. Lásd Stargate, Sliders, Invisible man.

A trilógia trilógitása szerintem jó ötlet, de GL-nek bérbe kellene adni a rendezői széket.

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.12.11. 11:27:00

@DArchAngel: nem kellenének új arcok, hisz Fisher, Ford és Hamill is él még :D

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.12.11. 11:29:03

@scottish: akkor azért nem láttad, hogy egy egy történet 2-3-4 részen keresztül húzódik, és nem egyszer egyik történetből jön a másik. :)

félreértés ne essék, én sem rajongok érte, de közel sem olyan rossz, mint mondjuk az új trilógia második része, ami szerény véleményem szerint az SW legalja.

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.12.11. 11:31:30

Christopher Nolan rendezésében Christian Bale-lel a főszerepben kéne nekilátni az új trilógiának.

Megjelenne benne mindenképpen egy Jar-Jar szerű vicces lény is, de a karaktere kibontakozása előtt Bale kettévágná miheztartás végett. Nekem már C-3PO dagályossága is sok volt az elejétől fogva.

Amikor R2-t kilövik Bale gépéből, nem könnycseppet morzsolna, hanem egy durva káromkodást, és továbblépne. Ezzel új droidok vennék át a szarbólkihúzó szerepet, nem pedig R2 tanulna meg a második trilógiában beemelt repülés után mondjuk gondolatolvasni vagy birkavesével földrengést megelőzni is.

Lennének benne rohadt szemét jedik, kegyetlen sithek, Bale pedig egy önző félpozitív hős lehetne, aki a már említett nagymellű sith csajjal (kevesebb romantika, több szex) lelépne a végén hajóján a zsével, összeugrasztott birodalmat és lázadókat maguk mögött hagyva, persze csak miután Leia gyerekeit is felrúgták jól.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2009.12.11. 11:32:48

@asz0089: Bocs, nem egyezünk 40-55-ben. 33 vagyok, és moziban láttam a Birodalom Visszavágot, még alsó tagozatban. Vagy oviban. Azt tudom, hogy fater mutatta a könyvet, hogy "ilyen szörnyek szerepelnek benne, ugye nem fogsz megijedni?" Arra nem emlékszem, hogy a címét el tudtam-e már olvasni.

asz0089 2009.12.11. 11:35:35

@Eddie Krueger: :)

Én a legnagyobb rajongó tábor korát próbáltam azonosítani. De hagyjuk ezt az egészet, ez benne a szép. Kedveli és ismeri mindenki 5 és 105 között. :)

Ianas 2009.12.11. 11:36:07

@Selkath: Miért, szerinted a Máltai Szeretetszolgálatnak kellene szponzorálnia az ingyenforgatást? Ez üzlet, semmi más. Soha nem is volt más.

Blackrock (törölt) 2009.12.11. 11:44:47

Ezt az egész SW dolgot tényleg csak a név viszi tovább. Az "új" trilógia is botrány rossz volt, az animációs széria pedig maga dögunalom.

Én egyébként megértem Lucast, addig feji a tehenét, amíg lehet. Én is ezt csinálnám.

ektoplazm 2009.12.11. 12:09:57

Elég már. Lucas monnyon le.

Llew 2009.12.11. 12:38:26

A The Clone Wars esetében azt azért nem ártana belátni, hogy alapvetően 10-12 éves gyerekeknek készült, mint ahogy a régi trilógiát utálók is sokszor elfelejtik, hogy ha ugyan annyi idősek lettek volna az új részek idején, mint a régi trilógiánál, akkor nem biztos, hogy a szar, meg bűn rossz jelzőkkel illetnék.

Lefetyke 2009.12.11. 13:12:07

Az új trilógia nekem se a szívem csücske, de azért abba is jó lenne belegondolni kritizálás közben, hogy mégis milyen elvárásokkal kellett szembenéznie Lucasnak a készítése közben.

Az interjúiból is többször kicsengett, hogy számára a Star Wars csak egy film, nem úgy kezeli, mint valami kultikus remekművet, és hogy máson van számára a fókusz. A CGI-technikának, a számítógépes grafikának viszont abszolút úttörője. Olyan cégekkel, mint a THX, az Industrial Light & Magic vagy a Pixar, ez nem is csoda. Sokkal nagyobb hangsúlyt fektetett arra, hogy a film teljesen „élethű” legyen, mint a cselekményre – sajnos.

Ezt csak azért írom le, mert amíg az új trilógia filmként egyáltalán nem epikus, addig egy teljes technológiai áttörést hozott a film-effektek világában. És ezért egy rakás másik filmen keresztül baromi hálásak lehetünk.
(Közben azért néha jól esik megnézni egy olyan filmet is, amiben a dolgok tényleg robbannak, az emberek nem ugrálnak emeleteket és a hátteret nem bluescreen-technikával vetítik oda. Várom már Sly Expendables-ét.) 

Lefetyke 2009.12.11. 13:28:23

@DArchAngel: Zahn trilógiája, na azt megnézném. Thrawn admirális mindig is nagy kedvencem volt. Bár hirtelen nem tudom, hogy kit látnék szívesen a szerepben.

Mostanság úgyis nagyon dívik régi karaktereket új arccal visszahozni (lásd Star Trek, Batman, Joker). Egy biztos: nagyon kiváncsi lennék, hogy egy új színész miként venné fel a cselekményt mondjuk Han Solo bőrében.
Az ilyesmi vagy hatalmas siker (lásd az előző felsorolást), vagy hatalmas bukás.

Spawn85 2009.12.11. 13:33:37

@Selkath: Mivel Lucas a Star Wars "atyja", így azt csinál az egész SW-vel, amit akar. Aztán a rajongóknak ez vagy tetszik, vagy nem.

Nekem egyébként tetszett az új trilógia is, sőt az animációs sorozatot is nézem. Raádásul szerintem a 2. Évadja már annyira nem is gyerekmese. Kissé sötétebb hangulatú egy-két rész. (Bár mások szerint meg ez meg már való az SW-hez)
Szóval ha lesz új mozifilm, én kíváncsi leszek rá. (Mondjuk én is megnéznék szívesen egy KOTOR filmet, Revan az egyik kedvenc karakterem az egész SW-Univerzumban)
Bárhogy is lesz, olyat úgysem fog tudni Lucas csinálni, ami mindenkinek bejön, függetlenül attól, hogy ő rendezi-e vagy sem.

henry06 2009.12.11. 20:43:57

Én szeretem az összes részt, igaz az új trilógiában volt néhány hiba(A klónok Támadása gyenge szerelmi szála, vagy az hogy Sithek Bosszúja sz..rá volt vágva) és persze nem voltak annyira jók mint az elődjei, de mi tudna olyan jó lenni:)
Na szerintem előbb az új epizódoknak kéne egy bővített változatot csinálni mint ugye a Gyűrűk Uránál, (mert egyébként rengeteg dolog ki lett vágva belőlük) aztán megcsinálhatnák mindegyiket 3-d ben, ez mind lefutna és ezután jöhetne a folytatást. Az animációs sorozat meg isteni, igaz még csak az első évadot láttam, remélem a második évad is annyira jó lesz.

Tarkin kormányzó 2010.01.20. 12:42:35

@Rolee83: Ajánlom Timothy Zahn könyveit...

Spawn85 2010.01.20. 16:05:13

@henry06: Ha "The Clone Wars" animációs sorozatra gondolsz, akkor szerintem a 2. Évad kissé sötétebb hangulatú már. Vannak benne részek, amik szerintem már nem kifejezetten gyerekeknek valók. (Persze annyira azért nem durva, nem is lehet, hisz' a Cartoon Network-ön megy. :) )
süti beállítások módosítása