Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

2009 legjobb filmjei Quentin Tarantino szerint

2009.12.15. 10:48 koimbra 7 komment

Az alábbi videóban Quentin Tarantino elárulja, hogy mely filmek voltak szerinte az idei évben a legjobbak. Ugyan csak 8 filmet említ meg, de legalább nem csak egy műfajban mozog (a legtöbb top kritikus általánan csak drámákat említ meg), így van itt sci-fi, vígjáték, horror és dráma is.

Szóval ezek a művek voltak azok idén, amelyek Tarantino szerint igazán jók voltak.

1. Star Trek
2. Pokolba taszítva (Drag Me To Hell)
3. Ki nevet a végén?  (Funny People)
4. Egek ura (Up in the Air)
5. A harc szelleme (Chocolate)
6. A szerv (Observe & Report)
7. Precious
8. An Education

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr861599297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.12.15. 11:25:48

Kíváncsi lennék, mi szerint osztályoz.
A szerv csak kicsit volt jobb, mint a Mall Cop, a Funny people jó volt, de ennyire nem, 1, 4, 5, 7, 8-at meg még nem láttam...
A D9-t én is újranézem, érdemes:)

gabbor 2009.12.15. 12:10:20

Ez az ember egy beteg. Nem lenne szabad filmek közelébe engedni.

Bobzen 2009.12.15. 13:14:35

@gabbor: Még jó, hogy nem te döntesz erről, pubi.

Shyllard 2009.12.15. 16:01:39

Star Trek első helyre? Háááát... :) Mindegy, hát ő aztán csak tudja :)

@gabbor: Ez beteg ember egész életében filmeken nőtt fel, jószerivel ezért olyan jók az ő alkotásai. Nem beteg, csak egyedi.

Azért szerényen kihagyta a Becstelen brigantyk-ot :) Sztem eddig az volt a legjobb. :) (Avatar, Sherlock Holmes és a the Imaginarium Of Doctor Parnassus hátra van még)

Dejdő 2009.12.15. 18:14:11

Csak nekem röhejes a Pokolba taszítva?? Én megnéztem mert mindenki mondta mekkora jó, de egyáltalán nem, a röhejes storynál már csak a röhejes megoldások voltak rosszabbak, és olyan gagyinak tűnt az egész, ne haragudjatok hogy szidom de nagyot csalódtam benne:( bocs , amugy jó Tarantino listája:)

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.12.15. 18:17:27

@Dejdő: ez volt a célja a filmnek :)
de nem csak te vagy vele így, én is utálom :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.12.15. 18:33:30

@Dejdő: Én nem szeretem Sam Raimi filmjeit, de a Pokolba taszítva nekem nagyon tetszett.
süti beállítások módosítása