Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

2012-ben érkezik a vásznakra Langdon prof harmadik kalandja

2009.12.23. 22:42 koimbra 6 komment

Dan Brown új regénye, a The Lost Symbol szeptemberben került a könyvesboltokba, a történet főhőse Robert Langdon professzor volt, akinek 12 óra alatt kell megoldania egy ügyet. Tom Hanks a Da Vinci-kód, az Angyalok és Démonok főszereplője azt mondta, hogy a könyv letehetetlen és ha a stúdió felkéri a harmadik filmre is, akkor örömmel fog igent mondani.

A Columbia stúdiót nem rettente el, hogy a második felvonás már jóval kevesebb embert érdekelt, mint az első. Az Angyalok és démonok 486 millió dollárt termelt a mozikban, míg az első 758-at, a stúdió betervezte ennek a regénynek a vászonra adaptálását is.  A produkciót 2012-ben láthatjuk majd a tervek szerint, Ron Howard még nem biztos, hogy visszaül a rendezői székbe.

Címkék: franchise miújság sequel the lost symbol

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr401619289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2009.12.23. 22:53:02

De siessenek, mert eljő a világvége premier előtt, akár.

Shyllard 2009.12.23. 22:53:46

Csak még a világvége előtt adják ki, mert szar lenne úgy meghalni, hogy nem láttam ezt a filmet... :)

Dejdő 2009.12.23. 23:04:04

Jöhet annyi folytatás amennyi csak van:) Dan termelt ezeket a könyveket,csak a mennyiség nehogy a minőség rovására menjen:) Ha rendezőt cserélnek akkor viszont félek! Én szeretem ezeket a történeteket és jó filmek voltak belőle! Da Vinci 80%,Agyalok és démonok 70% volt számomra!

Spawn85 2009.12.23. 23:23:24

Felőlem is jöhet a folytatás. Nekem az "Angyalok és Démonok" jobban tetszett, noha rengeteg mindent változtattak a könyvhöz képest. A "Da Vinci-kód"-ot én kicsit vontatottnak éreztem.

Attila1234 2009.12.24. 11:15:47

A könyveket nagyon szeretem, de nekem mind a két film csalódás volt, főleg az Angyalok és démonok. Jöhet a harmadik rész is, meg is fogom nézni, de nem fogok rohanni a moziba. Kétszer már megszívtam.

sjbee 2009.12.24. 12:23:08

Én nem olvastam egyik könyvet sem így egész jó filmnek tartom a feldolgozásokat. Különben az Angyalok és démonok nekem is jobban tetszett.
süti beállítások módosítása