Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az idén a Star Treket töltötték le a netről a legtöbben

2009.12.27. 15:35 koimbra 23 komment

Válság ide vagy oda Hollywoodban idén rekordbevételt könyvelhettek el a stúdiók, 2009-ben 10,1 milliárd dolláros bevételt produkáltak a filmek Észak-Amerikában, tavaly ez az összeg 9,63 milliárd, 2008-ban pedig 9,66 milliárd volt. Tehát hiába is nyüszítenek a producerek és a stúdiók, hogy a letöltések megkárosítják őket (ezt eleve nem is tudják bizonyítani, mivel aki letölt, az nem biztos, hogy elmenne a moziba).

De nem csak Hollywood ért el rekordbevételt idén, de a torrent oldalak is izzottak szépen, a Paramount már októberben tudta, hogy az új Star Trek filmüket sokan "kapják le" a különféle oldalakról. A TorrentFreak szerint a produkciót 10,9 millióan szedték le a netről, ezzel pedig vezeti az idei év legtöbbet letöltött filmek listáját. A második helyen a Transformers második része áll,  amit 10,6 milliószor töltöttek le, a harmadik helyen pedig a Spíler áll (9,43 millió), a negyedik pozícióban pedig a Másnaposok pislog (9,18 millió)

Alább megtekintheted a TOP 10 letöltött filmet, mellettük pedig a mozikban elért bevételüket láthatod.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr241626252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2009.12.27. 17:17:00

Én is letöltöttem ezek közül mindent! Valamelyiket nem sokkal a premier után élveztem végig feliratosan! Valamelyiket pedig megvártam mire dvd mínőségben jön ki! de a Másnaposokhoz hozzájárultam anyagilag moziban 2-szer,és megvettem eredeti dvd-n! Spílert moziban néztem:) a Többit nem,mivel nyáron voltak azt hiszem és nem volt lehetőségem!:)

wertzui1987 · http://elmetomfa.blog.hu 2009.12.27. 17:21:05

Szóval akkor ez a trackerek adatforgalma alapján készített rangsor?

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.12.27. 17:44:58

"a letöltések megkárosítják őket (ezt eleve nem is tudják bizonyítani, mivel aki letölt, az nem biztos, hogy elmenne a moziba)."

Ez így van, viszont az már más kérdés, hogy aki letölti a DVD rip-et, az utána megveszi-e DVD-n, ha tetszik neki, vagy egyszerűen kiírja magának lemezre.

Nem mintha sajnálnám a stúdiókat, akiknek folyamatosan nő a bevétele, mégis úgy csinálnak, mintha a letöltések a tönk szélére juttatnák őket.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.27. 17:49:14

@agyvihar: Kiírni? Mikor kevéssel tízezer fölött már fél terrát kapsz? :D

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.12.27. 18:08:53

@Krajcs: ismerek olyanokat, akik szeretik a polcukon látni a DVD-ket szépen sorban, tokban, az eredeti borító nyomtatott másolatával

Én sem értem, hogy mire jó ez. :)

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.12.27. 18:10:20

@agyvihar: talán szeretnék biztonságban tudni a gyűjteményt egy HD hiba esetén is

Shyllard 2009.12.27. 18:22:30

Azért szedték le a Star Treket olyan sokan, emrt senkmit sem érdekelt annyira, hogy megnézzék moziban :)
@agyvihar: Énis szeretek megvenni filmeket, valamiért oylan jó érzéssel tölt el, h emgvan eredetivel. PErsze csak módjával, merthát előbb leszedek/moziba nézek meg mindent, nehogy bebukjam. :)

balazsman 2009.12.27. 19:09:39

a letöltés, mint tevékenység hétköznapi módon való, hírjellegű bemutatása egyenértékű a népszerűsítésével és/vagy a legalizációjával az átlagos olvasó számára

tehát káros
:(

nem arról a pár kivételről beszélek, aki megveszi dvd-n is, vagy látta előzőleg moziban is, és nem is a művézfilm-letöltőkről (mind a 7-ről)

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.12.27. 19:15:43

@balazsman: a saját használatra letöltés jelenleg legális nálunk, úgyhogy legalizációról nincs sok értelme beszélni

Másrészt a stúdiók a kilátástalan harcon kívül elgondolkozhatnának azon is, hogyan tudnák a hasznukra fordítani a dolgot, és idomulni a netes tendenciákhoz.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.12.27. 21:29:55

@balazsman: A letöltés elég népszerű dolog így is. A másik meg hogy itthon legálisnak számít, ha nem húzol belőle hasznot.
Átlagos olvasó? Szerintem az átlagos olvasó is biztos töltött már le valamit a netről, még Te is.

a8zoli 2009.12.27. 21:53:26

csak a transformerst néztem meg ezek közül moziban csak 1x... az előzőt azt kb 4x. a taxi és a halálos iram tartja a rekordot nálam moziban ( kb 20-20 alkalom , a mozijegyeket mindig elrakom :D )
ami nagy meglepetés ezek közül és nem számítottam hogy ilyen jó film a district 9 a másnaposok , a spíler és a star trek nem vagyok egy nagy "trekkie" de ez teccett. sztem az alkonyat és a dolgok állása nagyon unalmas és fárasztó a listából és nem is nagyon fogom őket ujból levenni a polcról :d
harry pottyer meg nincs és eggyet se láttam és nem is fogom megnézni eggyiket se bár ezt sztem vagy 10x írtam itt kommentekbe :D

pepo05 2009.12.27. 22:57:42

Én is kiírok minden letöltött anyagot és akkor is megtenném, ha 200 ft lenne egy tera. Valahogy biztosabbnak érzem.

Amúgy ez az összeállítás szép is, meg jó is, csak egy baj van vele: kurvára nem helytálló. Nevetséges, hogy ezek szerint 800 millió dollár ment ki a tf2 kapcsán a stúdió zsebéből. hagyjuk már, nagyon nem valószínű, hogy aki letöltötte, ha nem lenen torrent, elment volna moziba rá. Szerintem max a 10-e lehet korrekt ezeknek az adatoknak. Plusz akkor még hozzá kell venni, hogy sokan meg a letöltés után vesznek meg valamit eredetiben. Nem hiszem, hogy 100 milliónál több volt a vesztesége még a tf2-nek is, nemhogy a többinek.

Shyllard 2009.12.27. 23:09:56

@pepo05: az ott a bevételeket mutatja, nem a veszteséget :)

pepo05 2009.12.27. 23:35:20

Epic fail!

Bocs, nemtom hogy nem verte ki a szemem az a bazinagy box office felirat. :)

Biztos a düh, mert valahogy azt a tippelt bevételkiesésnek láttam.

(de égő :) )

töklámpa 2009.12.28. 00:48:31

Majdnem mind letöltöttem, kivéve:
State of play: nem tudom ez mi;
Twilight: nem érdekel;
District 9: Majd ha lesz szinkronos

A Star Trek jó film, pedig nem vagyok rajongó.
A Transformers 2 egyszernézős.
A Spíler jó.
A Másnaposok jó, de szerintem túldícsérik.
A Harry Potter 6 és az X-Men gyengébbre sikerült.
A Képlet közepes.

töklámpa 2009.12.28. 00:49:29

"Az idén a Star Treket töltötték le a netről a legtöbben"

Nana, még nincs vége az évnek!

Shyllard 2009.12.28. 10:55:07

@pepo05: Van ilyen :)
@töklámpa: State of Play: magyarul a címe A dolgok állása. Rachel McAdams és Russel Crowe a főszereplő és iszonyat unalmas az egész film....

pepo05 2009.12.28. 11:53:34

Amúgy a legtöbb letöltést az Avatar vitte véghez, a legóvatosabb becslések szerint is 20 milliónál tart.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.12.28. 11:56:02

@pepo05: Akkor korai volt még elkészíteni a listát:)

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2009.12.29. 22:12:11

a képletnek nagyobb volt a füstje, mint a lángja
látványra egész jó, viszont a történet... főleg a vége

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.12.29. 22:59:23

@tanita: szerintem a vége menti meg valamennyire, bár még így is totális unalomba fulladt az első 10 perc után nálam.
süti beállítások módosítása