Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az év legnézettebb előzetesei

2009.12.29. 14:55 koimbra 7 komment

A Yahoo minden évben ebben az időszakban közzétesz egy listát, amelyen az év legnézettebb filmelőzeteseit tartalmazza. Tavaly A sötét lovag vitte a pálmát, idén pedig az Újhold pisloghat ezen összeállítás élén.  A második helynek a Transformers második része örülhet, mindkét produkció előzetesét több, mint 20 milliószor nézték meg. Érdekes, de az Asylum cég idei egyik szörnyűsége, a Mega Shark vs Giant Octopus a nyolcadik pozícióban képviselteti magát.

Szóval itt a lista, minden cím után beraktam az alkotás előzetesét.

Újhold

2. Transformers: A bukottak bosszúja


3. 2012

4. Terminator – Megváltás

5. Harry Potter és a Félvér Herceg

6. G. I. Joe: A Kobra árnyéka

7. Star Trek

8. Mega Shark vs. Giant Octopus

9. Avatar

10. Fel! (Up)

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr361630518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KMdani 2009.12.29. 15:56:30

ez a 8. Mega Shark vs. Giant Octopus most komoly?

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.12.29. 16:05:19

@KMdani: én azon röhögtem, hogy egy Avatart lenyomott :D

sjbee 2009.12.29. 16:31:41

@KMdani:
Miért, én is láttam már azelőtt a trailerét. Sokan kiváncsiak, h mi lehet ez a xar.

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2009.12.29. 22:01:50

a new moon várható volt az első helyre, de hogy az avatar csak 9.
hát ez utóbbin nagyot néztem

Jerry Garcia 2009.12.30. 09:14:38

@freakin': most láttam először, teljesen kész vagyok, potyognak a könnyeim :)

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2009.12.30. 12:22:13

Egy "egyedi" Asylum film? Hát erre kíváncsi vagyok. Lehet még meg is nézem. Talán nem erőltetnek bele sztorit.
süti beállítások módosítása