Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az első hivatalos kép a Little Fockersből

2010.01.07. 12:35 koimbra 7 komment

Először volt az Apádra ütök, majd jött a Vejedre ütök és most jön a...mi is lesz a harmadik rész címe? Kölkeidre ütök? Biztosan valami hasonló szellemes címmel fognak előrukkolni az alkotók.

Beckurék gyermekáldásnak néznek elébe, ugyanis Pamelának ikrei lesznek. Ben Stiller, Robert De Niro, Teri Polo,  Barbra Streisand, Owen Wilson visszatér, Dustin Hoffmant nem láthatjuk, a színész nem örült, hogy csak rövid ideig lenne jelen a vásznon. Jessica Alba egy gyógyszergyár képviselőjét fogja alakítani a produkcióban, Harvey Keitel pedig egy vállalkozót játszik, aki Stillernek dolgozik. Laura Dern is feltűnik a vígjátékban.

Címkék: képben franchise sequel little fockers

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr971653849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chdstr · http://mozigekko.blog.hu/ 2010.01.07. 14:16:29

tényleg nem értem, mi szükség erre a filmre....

Mr. Bibliofil 2010.01.07. 15:13:46

Én nagyon bírtam mindkét részt. :)

Shyllard 2010.01.07. 15:24:09

Stiller nemsoká öregebbnek fog kinézni, mint De Niro :) Én is szerettem az eddigieket, szerintem bőven belefér még egy :)

a8zoli 2010.01.07. 15:45:59

@Shyllard: én is pont ilyesmire gondoltam hogy ott a deres halánték :D
sztem az előző kettő is jó volt mint ahogy de nironak a vígjátékai jól szoktak alakulni (csak egy kis pánik stb) ugyhogy nyugodtan jöhet a 3.

Rolee83 2010.01.08. 06:21:00

Én is várom, jó lesz ez! Az első kettő is tetszett!

Spawn85 2010.01.08. 12:44:35

Az első két rész nekem is tetszett. De mivel ebben Jessica Alba is szerepelni fog, így mindenképpen "must see" lenne amúgyis mindentől függetlenül. :)
süti beállítások módosítása