Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

District 9 előzményfilm

2010.01.07. 14:27 koimbra 11 komment

Az LA Times készített egy interjút Neill Blomkamp író-rendezővel, természetesen szóba került a District 9 is. Megkérdezték, hogy tervez-e számítógépes játékot a filmből, erre a válasz nem volt, Blomkamp szerint a filmen alapuló játékok nem igazán működnek.

És egy második rész a District 9-ből? "Nem nagyon vagyok híve annak, hogy az űrlények visszatérjenek, majd mindent darabokra robbantsanak, de egy előzményfilm érdekes lenne" - mondta Blomkamp.

A District 9-et sokan a tavalyi év egyik legjobbjának tartják és repesve várják a folytatást, ám ezek szerint nem láthatjuk, ahogy Wikus Van Der Merwe (Sharlto Copley) felépül/visszaalakul. Azt még nem lehet tudni, hogy mikor lesz ideje a forgatókönyvre, mivel éppen egy másik szkripten dolgozik, aminek még se címe és a története sem ismeretes, a film műfaja sci-fi lesz, ráadásul Blomkamp teljesen szabadkezet kapott, úgy csinálhatja meg a produkciót, ahogyan azt ő szeretné, nem szól bele senki a munkájába.

Címkék: miújság prequel scifihír

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr341654080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.01.07. 15:20:09

Szóval nem lesz District 10 :( Engem azért érdekelt volna, hogy mi lesz ezután, nem feltétlenül kéne itt háborúskodásnak lennie... :( A játékokhoz viszont okosan áll Blomkamp, eddig csak Batman: Begins-t tudtam élvezni ebben a stílusban is, de mást nem... :(

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.07. 15:26:41

A hírből nem következik, hogy nem lesz, legfeljebb nem most lesz, persze lehet, hogy nem lesz:)
Nem voltam hasraesve a filmtől, érdekes történet volt, jól megcsinálták, a főszereplő srác nagyon rendben volt (és nem egy nagy világsztár köszönt vissza ismét, Isten ments, hogy Russel Crow-ra osszák), ennek ellenére nem estem hasra tőle.

a8zoli 2010.01.07. 15:43:52

nekem az eggyik legjobb film a mult évből (hozzáteszem elővettem azóta a strship trooperst és sok bogár csáp ill kidolgozási hasonlóság van a két film közt , de szerencsére semmi több :D )
csak ha készítenek egy előzményt akkor azt ohne humanoid lesz ? meg az egész brekegés lesz és csak feliratossan ? :D

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.07. 15:45:56

@a8zoli: Á, az új rész már 3d ben fog készülni, mint az Avatar. Abból a szempontból nem lenne rossz ötlet, hogy nem érné meg letölteni, csak azokon az orrgyilkos szemüvegeken javítanának valamicskét!

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2010.01.07. 15:51:46

Valami nagyon 5letesnek kell lennie a folytatásnak is (ha lesz) mivel azért van egy nívó amit ütni kéne, ám olyan banális halmozásokba sem szabad esni mint a T4 vagy a Transformers2 hogy telezsúfolták újfajta dolgokkal: nem lenne szerencsés ha még 5 faj érkeze s viszálykodnának az emberek fölött... mindenesetre várnám a folytatást, nekem amúgy is a sci-fi /fantasy a szívem csücske, szóval a Disctrict 9 nálam a top-10es listámban feltétlen ott lesz...

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.07. 15:53:55

Tegnap láttam a Sherlock holmes előzetesét, majdnem elhánytam magam az előzetestől, pedig Guy Richiet és a két föcit is bírom. Lehet, hogy csak a reklámja szar? remélem!

Gandalf Garaboncias 2010.01.07. 16:49:29

Én először egy bővített változatot szeretnék a D9-ből, olyan fél órácskával hosszabbat. :0)

Anak 2010.01.07. 19:29:04

A bővített változatban be lehetne implementálva az előzetesben elhangzott párbeszéd pl.

mozinauta · http://mozinauta.blog.hu/ 2010.01.07. 20:15:42

Szerintem meg kéne hagyni önálló filmnek. Az előzményeket úgyis láttuk, a befejezés pedig így tökéletes.

Rolee83 2010.01.08. 06:18:17

Jöhet előzményfilm és folytatás is de csak ebben a minőségben!!

Doktor Kotász 2010.01.08. 15:38:14

@ChrisDry: Szerintem a District 9 a tavalyi év legjobb filmje volt, a T4 szintén zseniális, a Transformer2-t meg se néztem, mert egy szar gyerekmese, és nem sci-fi. Elég volt belőle a Transformers a tévében. Az egyetlen értelmes jelenet az volt benne, amikor a fekete hajú bige bepucsított a motortérben matatva. Hú de megbasznám, enyyi az összes reakcó, amit kiváltott belőlem a film.
süti beállítások módosítása