Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Box Office: A legyőzhetetlen Avatar

2010.01.10. 19:56 koimbra 56 komment

Amerikai box office eredmények

Az Avatar újfent nem akadt legyőzőre, a három új bemutató egyike sem tudta megszorítani, a premierek közül csak a régóta halogatott Daybreakers mutatott fel jobb eredményt, a Leap Year és a Youth in Revolt nem teljesített valami fényesen, de nem tekinthetünk rájuk bukásként.

 

Új bemutató:

Nem voltak kedvezőek az előjelek a Daybreakersszel kapcsolatban. 2007 júliusában kezdődött a forgatás, még ez évben szépen össze is rakták a filmet, úgy volt, hogy 2008-ban be is fut a mozikba, majd 2009-re tolódott a bemutató. Végül nagy nehezen pénteken sikerült a filmszínházakba küldeni.

Pedig az előzetest elnézve nem gondolná az ember, hogy túl sok probléma lett volna a horrorral, a szereplőgárda, Ethan Hawke, Willem Dafoe és Sam Neill is ígéretesnek tűnt, a rendezőpáros neve már kevésbé, a Spierig tesók 2003-ban tették le az Undead-et. A közönséget úgy-ahogy érdekelte egy olyan világ, ahol vámpírok uralkodnak, a produkciónak a negyedik helyet sikerült megcsípnie.
Az imdb-n eddig elég pofásan áll, 8,2 az átlaga, a kritikusok nagy többsége pedig meglepő módon kedvelte a művet, 64 %-on áll a Rotten Tomatoes-on.
A Sci Fi Wire azt írta, hogy jó igazi vámpírokat látni ismét, felejtsd el Edwardot és Jacobot, csatlakozz Ethan csapatába. A San Francisco Chronicle-ban az olvasható, egy emberben átlag 1,5 gallon (1 gallon = 4,5 liter) vér van. De ha a Daybreakers filmről van szó, akkor sokkal többről van szó, ebben az esetben előfordulhat, hogy 46 gallon van egy emberben, amiből 45-öt simán a falra lehet fröcskölni.

 

Hatodikként kezdett a Szökőhév (Leap Year) romantikus vígjáték, ebben Amy Adams egy csöppet csalódott nőt alakít, akinek még nem kérte meg a barátja a kezét, ám egy ír hagyományt kihasználva úgy dönt, hogy maga fogja megcselekedni azt, amit a férfiaknak kéne: Ő fogja feltenni a nagy kérdést szíve választottjának.
Nem voltak odaáig a filmért a firkászok, a kritikusok hatoda nyilatkozott pozitívan a produkcióról. A 7M Pictures szerint Amy Adams és Matthew Goode nagyszerű játéka menti meg a vígjátékot, de mindketten sokkal többet érdemelnek ettől  a filmtől.  Az Entertainment Spectrum pedig úgy véli, hogy jól indul 2010 a romantikus vígjátékok terén, egy ilyen nagyszerű filmet szeretnek az emberek megnézni egy randin.

9,1 millióval indult útjára a film, a 19 milliós gyártási költsége szintjét bizonyosan el fogja érni, jó szerencsével pedig a 30-ast is megcsípheti.

 

A Youth in Revolt C.D. Payne azonos című könyvén alapszik, az alkotásban Michael Cera próbál összejönni egy csajjal, ám az elutasítja a közeledését, a főhős erre kitalál magának egy alteregót. A filmet már tavaly év elején leforgatták, majd némi utóforgatásra küldték. Weinsteinék nem lehetettek túlzottan megelégedve a kész anyaggal, nem gondolták, hogy ebből nagy siker válhat, alig több, mint 1800 moziban volt csak látható a produkció és 7 milliót gyűjtött össze a 18 millióba került Youth in Revolt.
A Times-Picayune-nak tetszettek a látottak: Végre egy olyan film, amelyet olyan emberek készítettek, akik még emlékeznek arra, hogy milyen volt tininek lenni. A Reel Talk pedig azt írja, hogy van néhány jó pillanata a filmnek, ám a Youth in Revolt végül egy nagy zagyvaság lesz, amiben van jó pár értelmetlen családi jelenet, drogozás és lusta tini.

 

Régebben bemutatott filmek:

A lista első három helyén nincs változás, az Avatar-Sherlock Holmes-Alvin és a mókusok 2 immár harmadik hétvégén áll betonbiztosan ugyanabban a pozícióban. Az Avatar 48,5 milliót kaszált ezen a víkenden, amivel minden idők legjobb negyedik hétvégi bevételt produkálta, eddig a Titanic vezetett 28,7 millióval. 429 milliót termelt eddig James Cameron sci-fije, ezzel pedig a 2009-es év legtöbbet hozó alkotásává vált, a Transformers második része „csak” 402 milliót szedett össze. Az all-time ranglistán a hetedik helyen áll, holnap könnyedén maga mögé utasítja a Bajós árnyakat és az E.T.-t. Minden esélye megvan arra, hogy A sötét lovagot is beérje, illetve a Titanicot megközelítése. A nemzetközi bevételekkel együtt 1,3 milliárd dollárnak örülhet a film, közel 300 milliót hozott egy egy hét alatt. A Sherlock Holmesra ezúttal közel feleannyian voltak kíváncsiak, mint egy hete, 35 millió szükséges még ahhoz, hogy a 200 milliót bevegye. Szintén felezett (-53 %) az Alvin és a mókusok 2, az első rész ekkora 176 milliónál járt, a folytatás pedig 178 milliónál, így a sequel könnyedén tudja hozni az elődje által elért 217 milliót. Továbbra is szépen gyűjtöget a The Blind Side dráma, 219 millióval kezdhet hozzá a jövő hétnek. 323-mal több mozi vetíti az Egek urát, amely most már 2218 helyen látható, ám bevétele csökkent, de nem vészesen. Múlt héten úgy tűnt A hercegnő és a béka erőre kapott, az öröm azonban tiszavirág életűnek bizonyult, megfelezte bevételét (-52 %), az esélyei még így is megvannak a 100 millió elérésére. Elég rosszul áll a Kilenc (Nine) szénája, 58,5 %-kal kevesebbet termelt a múlt hétvégéhez képest, 1,6 milliót tud felmutatni 3 nap alatt, a 80 millióba került musical 16 milliónál jár.

 

Limitáltan mutatták be a Crazy on the Outside vígjátékot, amelyet Tim Allen rendezett és a főszerepet is eljátszotta, csak 75 filmszínházban adták és 75,400 dollár szedett össze.

 

Amerikai hétvégi mozis bevétel becslések, az adatok millió dollárban értendőek:

 

Cím

Hétvége bevétele

Eddigi bevétel

Büdzsé

Info

 

Avatar

 

48,5

 

429,04

 

Kritikareklámok, szinkronos előzetes, James Cameronról 

Sherlock Holmes

16,61

165,17

90

 Előzetes, képek, jelenetek

Alvin és a mókusok 2

16,3

178,18

75

Előzetes, képek


Daybreakers


15


15


20

Előzetes, tv spot, jelenet, képek

Egyszerűen bonyolult

11

76,37

80

Előzetes

Szökőhév

9,16

9,16

19

Poszter és előzetes

The Blind Side

7,75

219,19

29

Előzetes

Up in the Air

7,1

54,7

25

Feliratos előzetes

Youth in Revolt

7

7

18

Előzetes és poszter


A hercegnő és a béka


4,7


92,6


105

Előzetes, 3 perc a filmből, az első 5 perc

 

Címkék: boxoffice

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr481662027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszisz 2010.01.10. 20:44:03

Hát én most már Willem Dafoe miatt képes volnék bármit megnézni. Régebben csak feltűnt, hogy mindenben benne van, tényleg mindent eljátszott már Krisztustól az Antikrisztusig, aztán feltűnt, hogy az amúgy nem túl érdekes filmek is miatta jobbak, szóval nagyon bírom :)

2010.01.10. 20:53:11

Hihetetlen hogy ez is mekkora business.

Bergeroth 2010.01.10. 20:53:47

"429 milliót termelt eddig James Cameron sci-fije"

Ezt csak én nem értem?
Jelen állás szerint az Avatar elérte az 1.34 milliárd dolláros bevételt, ergo ha levonjuk azt az összeget (legyen 400 millió) amennyiből készült, akkor a tiszta bevétel majdnem 1 milliárd dollár.

Bergeroth 2010.01.10. 20:55:33

Ja és Cameron most már saját magával versenyez. A lista első helyén a Titanic áll 1,8 milliárdos összbevétellel, egyes elemzők szerint az Avatar meg fogja dönteni ezt az összeget.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.10. 20:59:01

@Bergeroth: Az nem úgy megy, hogy levonjuk, aztán a készítők örülnek egy milliárd dollárnak. A mozik miből élnek, meg a forgalmazók?
Az összeg 55 %-a megy vissza a stúdiónak, külföldről meg még ennél is kevesebb.

Bergeroth 2010.01.10. 20:59:42

@koimbra:
Ja, hogy csak amcsiban. Én a Worldwide-ra asszociáltam.

Bergeroth 2010.01.10. 21:01:34

Na most vagy elnyelte a kommentemet vagy nem tudom mi van, szóval azt írtam, hogy én a Worldwide részére reflektáltam, az jelenleg 1,34 milliárd dollárnál tart. Megzavart, hogy te csak az amcsi bevételt írtad.

Valaki1 (törölt) 2010.01.10. 21:07:37

letöltöm torrentel és baszok a jenkik pénzéhségére...

sourcerror 2010.01.10. 21:14:06

William Dafoe tényleg kiváló színész. Csak ajánlani tudom A vámpír árnyéka (Shadow of the vampire) c. filmjét (John Malkovich a másik fő(bb) szereplő)

matthew01 2010.01.10. 21:18:55

@Valaki1:azt nagyon jól teszed. okos húzás egy ilyen kommentet egy ilyen oldalra írni aminek az a címe h FILMdroid. így valóban nagyobb lesz az élmény. igazi bosszú.

2010.01.10. 21:22:55

Huh. Ez kemény. Nagyon rövid időn belül hozott 1,33 milliárd dollárt. Még 500 millió, és Cameron lenyomja saját magát :)
Könnyen lehet, hogy beéri a Titanicot.

@Bergeroth: Azért ez nem ilyen egyszerű. Én a legtöbb helyen 300 millió dolláros költségvetést olvastam - vegyük tehát ezt. Viszont ugyanennyire becsülik a marketingköltségeket is. Máris 600 millió dollárnál tartunk (bár a gyártási költségbe a reklámkiadások nem számítanak bele).
+ ott van az, amit koimbra is írt. Legjobb tudomásom szerint valóban kb. fele marad a moziknál.

Megtérülés, abszolút sikeresség szempontjából a Blair Witch Project és a Paranormal Activity mindent visznek.
(gyártási költséghez képest több ezerszeres bevétel)

Viszont döbbenetes, hogy a Nine mekkorát bukott. Ilyen sztárokkal, ráadásul.

College · http://college.freeblog.hu 2010.01.10. 21:24:24

@Valaki1: akkor most jól kibabráltál a jenkikkel, meg úgy az egész világgal... :)

mikka 2010.01.10. 21:28:05

Hol a turoba van a Crazy Heart Nem tudja valaki? dec15 volt a bemutato.. Oscar-t varnak attol a filmtol de egy budos szot nem latok sehol..arrol sem hogy mikor jon europaba a film..Valaki tud valamit?

nyuszisz 2010.01.10. 21:28:27

@sourcerror: :) itt van A vámpír árnyékáról az írásom jobb oldalt linkelve a "régebbi filmek" alatt. Tényleg jó film.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.01.10. 21:34:01

Ez a Cameron pár milliót költhetne arra hogy a filmjei ne csak közepesek legyenek, hanem legalább jók.
Persze ha csak a pénz érdekli akkor elérte célját.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.10. 21:36:42

@mikka: Csak 33 moziban vetítik és 435 ezer dollárt hozott. Eddig 1,2 milliót termelt.

Shyllard 2010.01.10. 21:40:09

@Valaki1: Értem, azt meg lesz*rod, hogy az Avatar csak moziban jó. Mindegy, szedjed torrent-tel, ha neked jobb :)@AntiChrist: Rosszkor mutatták be, már nyáron a moziba kellett volna lennie, ezaz év vége-év eleje időszak nem éppen musical-es hangulatú :(
@koimbra: Arról nincs hír, hogy a The Imaginarium Of Doctor Parnassus a magyar premierkor hány moziban fog menni? Mert az EST.hu-n eddig csak a szegedi belvárosi van feltüntetve, de ott is sokszor késnek az ilyennel.

mikka 2010.01.10. 21:49:38

Koimbra koszi az infot!

Dejdő 2010.01.10. 21:59:34

Crazy Heart-ot tök várom! De Én nem értek valamit! Tényleg mindenhol azt olvastam Jeff bácsi Oscar esélyes meg ehhez hasonlók! Én itt szoktam nézegetni az amcsi moziba kerüléseket-bemutatásokat
www.movieweb.com/movie/FIzDZGDHw46cCI
Itt 2010.12.16 a dátum!!
Ennyire rossz lenne a szemem???
De nem is értem miért kéne még 1 évet várni?! Valaki kiokosít?:$

2010.01.10. 22:05:00

@Shyllard: Na igen. Elsikkadt itt valahol az Avatar-Holmes-Alvin háromszögben.
Pedig hát: Daniel Day-Lewis musicalben... Ez már önmagában is annyira hihetetlen, hogy muszáj megnézni :)
Mondjuk ő bárkit el tud játszani.

Kis Hableány 2010.01.10. 22:07:01

@Valaki1: De sötét vagy.Ennek pont a 3D a lényege,amúgy csak olyan mint a többi.Ha élményt akarsz akkor elvonszolod a picsádat egy 3D-s moziba.

Latyak · http://latyak.blog.hu/ 2010.01.10. 22:21:31

Lehet kellene egy filmet csinálni!? :)

sertésmájkrém 2010.01.10. 22:30:41

@matthew01: Hát ha számára a látvány adja az élvezet fő részét, akkor kisebb lesz neki az élvény jelentósen. Ha meg nem az, akkor pont mindegy. Ha lemegy a hájp és eltelik pár év, kinő a bölcsességfogad is, akkor látni fogod, hogy az aktuális generáció, akinek az avatar féle látvány megszokott lesz és nem újdonság, pont le fogja szarni az egészet.

sertésmájkrém 2010.01.10. 22:33:05

@sertésmájkrém: És értetlenül néz majd rád, hogy mi a picsát szerettetek ti ezen a középszar foson. :)

gabbor 2010.01.10. 22:46:19

koimbra pár hónapja arról írt, hogy senki nem ír kommentet, erre most már megjelentek a "leszarom" kommetek, akárcsak a nagyoknál. Szép! :)

gabbor 2010.01.10. 22:49:16

koimbra pár hónapja arról írt, hogy senki nem ír kommentet, erre most már megjelentek a "leszarom" kommetek, akárcsak a nagyoknál. Szép! :)

jimbo1000 2010.01.10. 22:49:19

@sertésmájkrém: én nem szeretem sertésmájkrémet, hányok tőle :)

mindanee 2010.01.10. 22:51:12

@sertésmájkrém: az a bizonyos "generáció" már itt van: haverokkal néztük meg moziban az Avatart és a véleményünk kb ugyanaz volt: szép, szép de hol a sztori..? Azon a véleményen voltunk, hogy ezért kár volt kiadni azt a jegyenkénti 1500-at.

És persze üdvözlök mindenkit az oldalon, mint legfrisseb regisztrált, illetve kommentelő!

mindanee 2010.01.10. 22:52:35

@mindanee: a csíííz lemaradt a végéről xD szóval :))

indapass90210 2010.01.10. 22:53:47

@sertésmájkrém: nem hiszem, hogy bárki értetlenül nézne emiatt, mert annak a kornak is lesznek majd úttörő dolgai. Nyilván nem kell nagy fantázia ahhoz 100 év múlva sem, hogy miért is volt nagy szám az első normális 3D film.

indapass90210 2010.01.10. 22:57:33

@mindanee: IMAX-be kellett volna menni ezernyócér'! Akinek a sztori meg nem esett le, abba még ennyi kultúra is kár volt :)

mindanee 2010.01.10. 23:12:21

@Dövan: -.-
az IMAX csak néphülyités, a "sima" 3D-nek sokkal élénkebb a színe is, további negatívum, hogy ha IMAX-terembe teljesen középről nézed a filmet, akkor is picit szellemképes lesz, arról már nem is beszélek, ha nem a legoptimálisabb helyeket fogod ki. D3D-nél ez a fajta minőségromlás sokkal elenyészőbb.

Azért írok egy IMAX pozitívumot is :P a hang az feltételezhetően ott jobb, bár ehhez kicsit botfülem van :S

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.01.10. 23:28:43

@Valaki1: Saját magaddal baszol ki, ha igénytelen szar CAM-et nézel. :)

indapass90210 2010.01.10. 23:28:54

@mindanee: ne forgasd a fejed, akkor nem lesz szellemképes :)
Láttam az Avatart IMAX-ben is, meg D3D-ben is, szerintem az előbbi jobb.

Közöd?? (törölt) 2010.01.10. 23:32:39

Grat az avatar sikerének, újabb színvonalzuhanás most majd mindent elöntenek a teljesen történet és mondanivaló nélküli, de szép 3d-s effektekkel rendelkező számítógépes animációk

mindanee 2010.01.10. 23:36:00

@Dövan: de ha nem forgatom a nyakam, akkor meg begörcsöl :P :)

Egyébként mi tetszett neked leginkább a filmmel kapcsolatban? (úgy is feltehetném a kérdést hogy mi vett rá arra, hogy kétszer(?) is befizess rá)

indapass90210 2010.01.10. 23:45:18

@mindanee: a baráti társaság többnyelvűsége vett rá :)

Ültess magad mögé valakit, aki közben masszíroz! :P

indapass90210 2010.01.10. 23:47:00

@Közöd??: Érdekelne, hogy téged melyik film nyűgözött le a mondanivalójával...

tvtvtvrtko 2010.01.11. 00:03:07

@Közöd??: hát, ha szerinted ennek a filmnek nincs mondanivalója, akkor nagyon nem vágod te azt a világot, amiben élsz.

A sztori tényleg elég kiszámítható, a film végén nem kicsit volt rossz érzésem emiatt, de utólag beláttam, hogy így talán több emberhez jut el a lényeg. És Cameronnak nyilvánvalóan az volt a célja, hogy a legtöbb néző megértse, vagy legalább motoszkáljon a fejében a gondolat a film megnézése után, hogy lehetne másképp, egy tudatosabb és a spirituális világhoz jobban kötődő társadalomban élni, ahol nem elszeparált individuumokból áll a civilizáció, hanem egy mindent magába foglaló egységről. És a minden alatt itt nemcsak az embereket értem, hanem az összes élőlényt ezen a világon (nevezhetnénk Gaia-nak is).

Tegye fel a kezét, aki egyszer sem érzett semmilyen lelkifurdalást a moziban töltött 3 óra alatt, vagy aki a plázából hazafelé, az őt körülvevő szürke betondzsungelt látva, nem vágyott akár egy kicsit is (vissza) a természetbe.

El Argentino 2010.01.11. 01:43:20

Olyan jó olvasni, hogy van akinek még nem tetszik ez a bugyuta történet. Akkor még lesz vevő az igényes filmekre is.

Shyllard 2010.01.11. 07:00:36

@tvtvtvrtko: Feltettem a kezemet, bocsi. Egy percig sem éreztem lelkifurdalást, sőt a pusztításos részek keltették fel egyedül az érdeklődésemet. A filmnek nincs mondanivalója, egyszerűen egy látványorgia az egész, semmi több. Sry, de nekem túl egyszerű volt a sztori, túlságosan is rászoktam Nolan-stílusára :)

indapass90210 2010.01.11. 07:49:36

Na, tényleg, mondjatok már egy igényes filmet. Jöttök itt fikázni, de még semmi nem hangzott el! Tanííccsatok mesterek!

chdstr · http://mozigekko.blog.hu/ 2010.01.11. 08:37:13

Az Avatar egy igényes film, de ettől még egy ugyanolyan tömeghisztit generáló trash blockbuster, mint a Transformers. Ha az lett volna ilyen 3D-s technikával megcsinálva, akkor azért lett volna legalább ekkora felhajtás.

Repce Manó 2010.01.11. 13:05:06

@Shyllard: ha már Nolan-nél tartunk, és nálad Jokernél. Bár szeretem én is A sötét lovagot, az önmagában egy nagyon rossz koncepció, hogy a hype-nak Joker volt a középpontjában. Az éjféli vetítésen többen is Jokernek öltöztek, és az egyébként a jó oldalon álló, bűnüldöző Batman sehol nem volt. Sőt a filmben egyértelműen górcső alá vette Bruce Wayne karakterét, és kiemelte a tökéletlen vonásait. Joker pedig maradt a cool arc. Tehát a társadalomban egy olyan embert vesz példaképnek, aki a káoszt és a zűrzavart jelképezi. A néző a legvagányabb és legszimpatikusabb szereplőnek Jokert tartja mégpedig PG-13-as korhatár besorolás mellett. Ez egy olyan apró lépcsőfok, ami elősegíti, hogy a társadalom pozitívan ítélje meg a káoszt, mert a filmben egyébként minden más szerv, ugye a rendőrség is kritika tárgya, leszámítva Gordon felügyelőt, aki az erkölcsöt szimbolizálná, de őt speciel mindenki letojja. Szerintem ilyen alacsony korhatár és erős reklám mellett igen veszélyes dolog a negatív szereplő ilyen ábrázolása.
Az Avatarban legalább a jók és a rosszak könnyen elkülönülnek egymástól és a végén a rossz úgy bűnhődik meg, hogy úgy érezzük, megérdemelte és nem azoknak drukkolunk, akik le akarják igázni a másik világát, hanem a bennszülötteknek, akik egyszerű területvédő magatartást tanúsítanak... és bár én sem éreztem lelkifurdalást, de valamennyire rosszul esett felismerni, hogy az ember valóban ilyen. Ha pedig szerinted a filmnek nincs mondanivalója, akkor valami nagyon nem stimmel nálad. Ha látványorgia lett volna, akkor nem csak az utolsó fél órában láthatunk harcjelenetet, hanem még lett volna legalább két-három nagyobb vételű csatajelenet. A mondanivalót pedig már fentebb is árnyalták, miszerint lehetne magasabb szintű a természettel való szimbiózis nálunk is, de ahogy kétszer is narrálták a filmben, mi a saját bolygónkat is tönkrevágtuk és már más hazájára sem vagyunk tekintettel. De szerintem lehetne ezt még taglalni.

és félre ne érts, szeretem én is A sötét lovagot, de veszélyes tendencia a negatív hősökkel való szimpatizálás... és az Avatart sem tartom tökéletes filmnek, de nagyon élvezhető és szerintem bőven mond valamit.

Spawn85 2010.01.11. 13:45:59

@tvtvtvrtko: Igazad van, Cameron-nak tényleg az volt a célja, hogy minél több néző megértse a filmet, ezért az egyszerű történet.
Hogyan sokan elgondolkodtak-e a film után? Ez már egy érdekes kérdés. Szerintem a nézők nagy többségében az maradt meg, hogy mennyire látványos volt a film (főleg aki 3D-ben látta). (Tisztelet a kivételnek persze.)

@Repce Manó: Hát igen, én is úgy éreztem, hogy "Dark Knight"-ban Batman eléggé "eltörpül" Joker mellett.
Az Avatar-ral kapcsolatban pedig tökéletesen egyetértek veled. Jó film, de nem tökéletes, és ez az, amit sokan nem értenek, hogy attól, hogy valami jó, még lehetnek hibái. Aztán ebből jönnek a "ha valaki szerint ez nem 10/10 az félrepontoz, vagy nem ért a filmekhez" típusú kommentek.

Shyllard 2010.01.11. 14:56:16

@Repce Manó: Értem én, hogy mit mondasz, bár nem értek egyet. Szerintem Ledger Joker-ére nem példaképként tekintenek az emberek, hanem azért szeretik, mert képes megborzongtatni a néző minden idegszálát. Szóval senki sem tekint fel rá, csak a legtöbben (énis) örülnek annak, ha egy PG-13-mas filmben kapnak egy olyan gonoszt, aki képes rájukijeszteni. Azért ilyen se Luthor-nál, se Dr Doomnál, se a többieknél nem volt így. Az emberek szeretnek félni és ezt általában csak a horrorfilmekkel lehet elérni. Ezúttal viszont valami rendkívüli történt, ugyanis sokan szartak be rendesen Joker-től, mert annyira őrült volt. És ezt ő úgy érte el, hogy az erőszakot sosem mutatta. Szerintem ez ritka dolog, főleg a mai világban, ahol már mindennapos dolog a TV-ben hullahegyeket látni...

Shyllard 2010.01.11. 15:00:33

@Repce Manó: Gordon-t senki sem szarja le, épphogy ő mostmár az igazi hős a filmben. Főleg a "polgármestermegmentősénmeghalokos" akciója miatt. Mert ugye Batman az alapból egy árnyaltabb alak, Dent, pedig nem volt elég erős. Viszont Gordon az mindig a helyeset cselekszi. Hiába üldözi mostmár Batman-t, nem lehet utálni, mert tudjuk hogy ő csak a jót cselekszi.

jimbo1000 2010.01.11. 16:42:09

@Shyllard: nekem Joker nem volt félelmetes, hanem ő volt a kedvencem, az über csávó, szinte mindig neki szurkoltam.

Denttel az volt a baj, hogy nem igazán mutatták meg, hogy milyen személy is ő valójában. Aki ismeri a képregényt az tudja, hogy eredetileg volt neki egy olyan betegsége, ami miatt két féle személyiseége volt, de az aggressziv felét sikerült elfojtaia magában. Az pont jó lett volna, hogy azaz aggresszív fele azért tört volna elő, mert a szerelme meghal, de ezt nem igazán muttatták igy be a filmben.

Gordon: öt utáltam (Gary Oldmant komálom), tipikusan az a karakter, aki mindig csak a jót akarja, és egyfajta sajnáltató érzést mutat, hogy a céljai elérésére nincsenek meg a megfeleő eszkőzei.

Batman: mint az igazi Bruce Wayne nem is volt benne a filmben szinte, pedig első részben jó arc volt, és Batman az már nem is Batman volt, hanem csak egy sötét lovag.
süti beállítások módosítása