Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Újrakezdik a Mortal Kombatot

2010.01.26. 11:11 koimbra 15 komment

Évek óta várunk a Mortal Kombat harmadik részére, eddig hiába. A népszerű számítógépes játék alapján anno Paul W.S. Anderson forgatott filmet, ami a játék rajongóit teljes mértékben kielégítette (köztük engem is), a folytatást már más rendezte, az alkotók pedig belezsúfolták az összes karaktert, a második rész sokkal rosszabb lett, nem is termelt olyan jól a kasszáknál (és megölték benne Cage-t). A harmadik be volt tervezve, de nem történik semmi a film háza táján, annyit tudni, hogy jó ideje mink (Szemben a nappal) a kijelölt rendező.

Nos, úgy tűnik nem lesz harmadik rész, a Warner ugyanis úgy határozott, hogy újrakezdik az egészet, a forgatókönyvet pedig Oren Uziel írja. Szerintem kizárt, hogy véres bunyókat lássunk, de ha lehetne kérni, akkor legyen tele pofás bunyókkal, sok vicces egysorossal, beszólással és ne túl sok karakterrel, de akik benne lesznek azok mutassanak be egy-két olyan mozdulatot, amire a játékban is képesek voltak.

Címkék: miújság mortal kombat játékból film akcióhír

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr481703109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.01.26. 11:36:18

Szerintem ebből legalább olyan rossz filmet csinálnak majd mint a Dragonball-Evolúció.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.01.26. 14:47:11

koimbra: "és megölték benne Cage-t"
Szívemből szóltál:)
Az első Mortal Kombat-ban Cage karaktere nem kicsit volt jó, sőt, talán a legjobb (Linden Ashby remekül lett kiválasztva), erre puff, megölik az első 3 percben - hogy Goro masszírozta volna őket a négy piciny kezecskéjével napestig...
Megnéztem a filmet a napokban újra, és a bunyók már kicsit a "gáz" kategóriában vannak, de vannak remek egysorosak, és jó kis mellékszereplők:)
És mennyire jó a zene már...

Viszont kérdés, hogy a mostani, nem a Mortal Kombaton felnőtt generáció mennyire lenne vevő rá - talán fel sem ismernék, hogy ki van a vásznon...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.26. 14:51:07

@Vészmadár: Linden Ashby élete szerepe volt, mondhatni:) A karakterek tulajdonságai is jól el lettek találva.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.01.26. 15:10:49

@koimbra: Ühümm :) - Mikor megláttam a REsident Evil 3-ban, nem bírtam letörölni a vigyort az arcomról - a MK-ban a szinkron is jó volt, amilyen egysorosok ott voltak:
"Lesz egy kis viadal" - mondta. "Jót tesz majd a karrierednek."
Na persze. "

:)

Spawn85 2010.01.26. 16:59:09

Az első MK film nekem is tetszett. Szerintem nemcsak Linden Ashby-nek, hanem a többi abban játszó színésznek az volt élete szerepe. (Kivéve Christopher Lambert-et és Cary-Hiroyuki Tagawa-t talán.) Amúgy Ashby-nek Rékasi Károly volt a szinkronja ha jól rémlik, és tényleg nagyon jó dumák voltak benne. :)

A második MK film annyira nekem sem tetszett, egyébként szerintem Cage-et azért ölték meg benne, mert a sztori az MK3 játékon alapult nagy részt (abban volt, hogy Shao Kahn megtámadta a Földet), és abban pedig Cage nem szerepel.

De reboot??? Hát...nem tudom, én egy harmadik résznek jobban örülnék.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.01.26. 18:27:07

@Spawn85: jé...rémlik már, hogy az MK3-ban, a temetős pályán az egyik sírkövön ennyi szerepelt: CAGE. :)
Hármat ne,mert akkor a 2-őt is el kell ismerni filmnek... akkor márinkább a Killer Instict-ből legyen film, a hetvenvalahányas kombókkal együtt :):)

A nép fia 2010.01.26. 20:05:22

Robin Shou már kissé öreg lenne Liu Kang szerepére, úgyhogy ideje a reboot-nak.
De kérem szépen az alkotókat, sőt könyörgöm: NE alacsonyodjanak le a Dragonball: Evolúció szintjére, és rakjanak össze egy rendes filmet!
Megnéztem egy másik híres játék adaptációjának, a Tekken filmelőzetesét, BORZALMAS! Ha ilyen lesz az MK is, akkor felvágom az ereimet. Vagy valaki másét, még nem tudom.

Amúgy szerintem Christopher Lambert is nagyszerű Raiden volt, de Kitana hercegnő sem utolsó csajszi.
Sajnos a második részt totál elrontották. Volt egy sorozat is Conquest alcímmel, kb. 10 éve mehetett a TV2-n, de elég gázos volt.

Én bízom a szép visszatérésben, és végre lesz egy Flawless victory!

A nép fia 2010.01.26. 20:09:12

Még annyit fűznék hozzá, hogy a Dead or Alive játék filmben is egész élvezhető, süt róla, hogy önmaga paródiája. Oké, bikinis csajoknál még elmegy, de a Mortal Kombatnál ez megbocsáthatatlan lenne.

Pár arc, akit viszont szeretnék látni:
Liu Kang, Kano, Sonya, Sub Zero, Scorpion, Goro, Raiden, Kitana, Johnny Cage.

Spawn85 2010.01.26. 21:38:35

@A nép fia: A Mortal Kombat sorozat szerintem nem volt olyan vészes. És "eye-candy" faktorban is elég erős volt. :)
(Amúgy az RTL Klub-on ment, nem a TV2-n. :D)

A "Dead or Alive" film nekem elsősorban a csajok miatt tetszett. Viszont szerintem a "Dragonball: Evolution" is bőven nézhető volt egyszer. Az más kérdés, hogy kvázi köze sincs az anime sorozathoz, ami alapján készült.

A Tekken-ből még csak előzetes van, abból még bármi lehet. (Én két perces trailer alapján nem tudom eldönteni, hogy jó-e a film vagy sem.)
Viszont a "Tekken"-nel én ugyanúgy vagyok, mint a "Dead or Alive"-al, vagyis nem ismerem a játékot.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.26. 21:41:05

A DOA egész jó lett, múltkor 290-ért láttam a Médiában, majdnem meg is vettem:)
A Dragonball viszont gyalázatosan sikerült.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2010.01.26. 22:45:43

1., a Mortal Kombat filmek leírhatatlanul rosszak (különösen Cage beszólásai), pláne mivel nagy rajongója vok a játéknak
2., már elég régóta van MK 3. mi a franc folyik itt???
uk.imdb.com/title/tt0202480/

Spawn85 2010.01.27. 10:43:01

@balukaaaa teh master: Koimbra jól mondta, te az MK3 játékot linkelted be, ami valóban elég régen, 1995-ben jelent meg. (Egyébként akkortájt készült az első MK film is.)

Én is nagy rajongója vagyok a játéknak, ennek ellenére tetszett a film. (az első)

@koimbra: 290-et szerintem simán megér a DOA még talán a dupláját is. (De többet semmiképp :) )

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.01.27. 10:44:21

@balukaaaa teh master: ÉS miért leírhatatlanul rosszak? Oszd már meg velünk, mert ha csak azért azok, mert nagy rajongója vagy a játéknak (és?), akkor az kevéssé komoly érv....

koimbra: :):) megalol...

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.01.27. 10:45:44

@Spawn85: DOA-t én 499-ért vettem meg régebben, és - ismerem a játékot - nem volt rossz - vígjátéknak. Bár ahol Eric Roberts a főgonosz, az csak vígjáték lehet :)
süti beállítások módosítása