Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Készülget a Dredd bíró feldolgozása

2010.01.30. 12:12 koimbra 4 komment

Tervezgetik a Dredd bíró feldolgozását, bár elég lassan haladnak a projekttel,  nem nagyon jön semmilyen újdonság a képregényfilm háza tájáról. A forgatókönyvre tavaly ősszel Alex Garlandot, a 28 nappal később és A part íróját állították rá, Jock pedig a vázlatokkal foglalkozik. A képregény atyja, John Wagner nemrég hallatta a hangját és elárulta, hogy a remake sokkal közelebb fog állni a művéhez, mint az 1995-ös, Sylvester Stallone főszereplésével készült produkció.

 

„Olvastam Garland forgatókönyvét és láttam Jock vázlatait, egyelőre nem mehetek bele tartalmi részletekbe, de annyit azért elárulhatok, hogy egy olyan produkció lesz, ami rendesen pörög majd, beleszögezi a nézőt a székébe és Dredd sokkal közelebb fog állni a képregényben megismertekhez, mint az első filmben.” - mondta Wagner, majd azzal folytatta, hogy nem volt elragadtatva az 1995-ös verziótól, utálta annak történetét és nagyon sajnálta, hogy Dredd bekerült Hollywood klisé rendszerébe, az egész alig hasonlított a képregényére.

Címkék: remake miújság dredd bíró képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr491714474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.01.30. 14:36:54

Én is csak Stallone miatt szeretem ezt a filmet! "Beismeri hogy bűnös? -Nem vagyok az! -Tudtam hogy ezt mondja! tök jó duma:D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.30. 15:04:25

A film tetszett (írtam is róla anno), bár el tudom képzelni, hogy Hollywood kiherélte a képregényt

pepo05 2010.01.30. 19:53:17

Nem gyengén. Egy műanyag gumicukorízű, patetikus feldolgozás lett, s még az a morbid humor is kiveszett belőle.

Ennek ellenére én is szeretem, mert annyira nem Dredd bírós, hogy nem is tudom igazán adaptációként értékelni, mivel annka borzalmasan rossz. Önmagában viszont fasza kis film. :)

Spawn85 2010.01.30. 19:55:02

Nekem is bejött a film. De én is úgy hallottam, hogy köze nincs a képregényhez.
süti beállítások módosítása