Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Háborús film lesz az Avatar 2

2010.02.01. 21:58 koimbra 13 komment

A Marketsaw forrásaira hivatkozva azt állítja, hogy azok a hírek, amelyek az Avatar 2 előkészületeiről szólnak nem valósak. Az oldal ezen kívül azt állítja, hogy a folytatás egy székbeszögezős háborús film lesz. Végülis...a na'vik csak a csatát nyerték meg, a háború kimenete nem dőlt még el.

Címkék: miújság avatar 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr711721340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.02.01. 22:17:10

Szuper, végre nem erőltetnek bele történetet.

nick_ · http://symbolic.hu 2010.02.02. 02:18:52

hát én komolyan örülnék ennek, bár ha olyan háborús lesz mint az első akkor kár érte...

nem számítok semmi kimagaslóra Camerontól (pedig még a Titanic is zsír az uccsó 10 percet kivéve)...

Az Avatar 2nek meg közel sem biztos hogy lesz ekkora sikere mint az elsőnek. why?

Mert sokan az IMAX 3D élmény miatt mentek el, többek közt én is ezért szerveztem be pár embert. A legtöbben meg a 3D miatt nézték meg. Főleg. Gondolom. Mert a népnek sokszor még Cameron neve sem mond semmit. Tudom...

Addigra lesz már egy csomó konvertált 3D-s film, a legtöbb átlagos ember meg azt sem tudja, hogy van konvertált, meg alap 3D... Szóval sokkal több lesz a látványkonkurencia...

Szóval ha sz*r film lesz az avatar 2, legalábbis semmi javulást nem mutat majd a sokak által kritizált dolgokban, akkor remélem megbukik. :p

Rolee83 2010.02.02. 04:44:17

Szerintem nem fog megbukni a 2 sem! És hiába lesz több 3D-s film addigra, látványban meg sem fogják közelíteni az Avatar világát!

Brekicc 2010.02.02. 05:15:36

Sztem annyi töltet maradt ebben a filmben, mint a Starship Troopers folytatásokban volt. :(
Meg lehet csinálni, de sztem nem kéne.
Az Avatar egy látványos film volt, de tele volt unalomig ismételt klisékkel, amik szinte 0-ra csökkentették a szavatosságát. 1* elég volt megnéznem, főleg amilyen hosszú lett. Én 7.6 -ra értékelném a hibái miatt, de a Terminátor 4 számomra sokkal szórakoztatóbb lett az összes hibájával is.

kadaj01 2010.02.02. 13:44:46

Valószinűleg Jake a film végén nem 100%-osan ment át a Navi testbe, ezért gonosz lesz, vagy ilyesmi. Segítségért Neytiri elmegy a bolygó belsejébe valami trükkért, és közben visszatérnek a földlakók is... Szerintem valami ilyesmi lesz a történet.

nick_ · http://symbolic.hu 2010.02.02. 15:08:37

Rolee83:

Nyilván, de a legtöbb ember úgy hallott az avatar-ról, hogy húdejó, ez az első igazán fasza 3D-s film.

Egy csomó ember, átlagember, nem mozirajongó, nem tudja, hogy készül az avatar, vagy hogy van konvertált 3D meg ilyenek, hisz a plakátokon csak az fog virítani, hogy 3D. meg hogy esetleg IMAX 3D.

Az Avatar 2 látványban tuti ütne még mindig, de már ott lesz mellette az, hogy lesz egy csomó 3D-s film, nem lesz újdonság ereje, sőőt, én elvittem magammal tiz embert, mert bíztam cameronban, ehhez képest csalódva jöttem ki... :/

És azért ezzel nem vagyok egyedül, szerintem Cameron sokkal többet kaszálhatna valami komolyabb, új történettel és filmmel, amit ugyanúgy felvehetnének imax kamerákkal...

Nolan most a filmipar kreatív elméje, legalábbis ott... :) nagyon várom már azt a filmet, nincs róla valami információ, hogy az inception IMAX 2D-s lesz e legalább? :/ Nagyon jó lenne pedig.

VVega · https://debugme.eu/ 2010.02.02. 17:48:16

Kapzsiság, vérszem, stb. Az Avatar durván jó befektetés volt. Pénzből meg sosem elég. Szóval szerintem újból nyílik majd a gyönyörű látványba csomagolt közhelyszótár, komolyabb és valós mélységek nélkül, mert ugye minél ismertebb-átlagosabb panelekkel dolgozunk, annál jobb. Székbeszögezős háborús film a lónak a....

asz0089 2010.02.02. 19:35:33

Megbukni nem fog, max nem hoz csak 1 milliárd dollárt. XD :D
Természetesen vagy kétszer én is nézem. :D

Shaddam 2010.02.02. 20:23:19

Azért vérre és kiömlő belekre nem számítok.Viszont Cameron folytatást még nem rontott el.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.02.02. 21:53:29

@Shaddam: Ugyanez jutott eszembe nekem is. Szar volt az Aliens vagy a Terminator 2? Ugye hogy nem. Akkor meg minek is ekézzük már előre az Avatar 2-t???

Spawn85 2010.02.02. 23:56:01

@Hamlet: Nem volt szar a Teminátor 2 (az Alien-filmek közül egyet sem láttam, így arról nem tudok mit mondani), sőt jobb lett, mint az első, viszont a Temminátor két része között eltelt 7 év. Tehát Cameron-nak volt ideje rendesen kidolgozni mindnet. Ha az Avatar-nál is hagynak egy kis időt a folytatás előtt, akkor nagyon jó lehet. De, ha most hirtelen nekiállnak...akkor sem mondom, hogy rossz lesz, de lehet, hogy egy enyhén összecsapott sztorija lesz.

Brekicc 2010.02.03. 00:52:18

@Hamlet: Azért temetjük, mert ebből nehéz lesz még egy érdekes történetet összehozni, ha már az első is tele volt klisékkel és leginkább a látvány adta el a filmet.

nick_ · http://symbolic.hu 2010.02.03. 20:14:08

Nah meg a Terminator 1 mennyivel eredetibb és durvább mint mondjuk az "Avatar 1". Szóval hagy ekézzük az Avatar 2-öt amikor az egy is elég nagy csalódás volt a látványt kivéve. Általánosítok, de valamire való filmrajongó csalódott Cameronban és a forgatókönyben. Pont. Pláne, hogy annyi, de annyi ideje lett volna tökéletesre csiszolni. Ehhez képest...
süti beállítások módosítása